Permalänk

Thor-Zone Mjolnir

Nytt försök med uppdaterad annons.

Säljer mitt chassi, kanonfint chassi!

Thor zone Mjolnir med 2 Addons (Booster cell och Borg). Booster cell adderar en fläktplats samt ett RGB kit med två lister. Borg adderar en annan botten som gör att den står fint och stadigt som ett torn.

Ett problem, Boostercell addonet kopplas med en BC link. Jag tror det är en äldre kontakt då den delen som styr RGBn är en 4 pin, jag har inge sånt på moderkortet så därav har jag inte fått se det live. (Jag vill inte ha RGBn ändå så har inte brytt mig) samt att fläkten som går på Bc linken drar iväg på maxvarv direkt. Det gjorde den inte innan och kanske är fläkten som strular. Jag har inte kollat nå mer än så, konstaterade problemet och stängde av fläkten.

I övrigt i mycket gott skick. Chassit är inte använt mycket och köpt i andra hand. Kvitto saknas och hade förmodligen inte kunnat användas då det är några år. Har mestadels stått i en hylla. Alla tillbehör jag köpte den med finns med såklart. Det är en gen 3 riser kabel.

Tänker mig 1400 plus frakt.

Kan sälja med med moderkortet jag använt en B850I Asrock Lightning Wifi. Mycket gott skick även det. 1400kr. Säljer både och separat när jag har köpare på båda.

Jag har använt en Thermalright AXP-90 X47 Full Copper som också kan säljas med då det är en av få som går in i chassit. Har i dagsläget en Noctua fläkt på som kan säljas med. SFX psu på 750w finns också, dock inte alla kablar kvar.

Antingen säljs både moderkort och chassi. Och då kan vi ta snacket om tillbehören. Annars kommer jag rulla vidare i det chassit men det kliar i fingrarna att bygga igen 😅

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilket nätagg är det och exakt vilka sladdar är det som finns till?
Finns samtliga monteringsdetaljer till kylaren?

Permalänk
Skrivet av Zelian:

Vilket nätagg är det och exakt vilka sladdar är det som finns till?
Finns samtliga monteringsdetaljer till kylaren?

Lian Li SP750
Samtliga monteringsdetaljer finns. Samt original fläkt.
Jag har 24pin, en pcie med dubbla ingångar för grafikkort. En CPU. En sata med 3-4 uttag på. Mer kablar än så kommer aldrig rymmas i chassit ändå om man nu inte kortar ner dom avsevärt och stiftar om 😅

Permalänk

Ska tilläggas att jag har alla kablar…. Någonstans… 😅

Permalänk
Medlem

Hur sugen jag är på chassit så får jag nog lägga den idén på hyllan - så om det finns fler kablar kan det göra nätagget intressant. Speciellt fler pcie, om du orkar leta ^^

Permalänk
Skrivet av Zelian:

Hur sugen jag är på chassit så får jag nog lägga den idén på hyllan - så om det finns fler kablar kan det göra nätagget intressant. Speciellt fler pcie, om du orkar leta ^^

Fattar. Jag hittar dom ej. Men jag har massvis med extra kablar till olika lian Li nätagg, alla av modellen EG850G/EG1200G. Jag har ingen aning om dom är ok däremot att använda i ett sp750, så tar du reda på den infon så absolut.😅

Permalänk
Medlem

Från vad jag kan få fram så verkar dom inte passa tyvärr =/

Permalänk

Hej! Jag undrar, vilken färg är det på chassit, stealth eller dark? Är möjligvtis intresserad av både chassi och nätaggregat men jag återkommer om pris isf. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simon Aarflot:

Hej! Jag undrar, vilken färg är det på chassit, stealth eller dark? Är möjligvtis intresserad av både chassi och nätaggregat men jag återkommer om pris isf. Mvh

Kul, och jag är lite intresserad av moderkortet

Permalänk
Skrivet av Simon Aarflot:

Gud, något oklart! Jag tror det är Stealth, det är typ mer åt det mörk gråa hållet!

Permalänk

1200+450 för psu idag.

1300 för moderkort.

Permalänk

Hur låter 2800 + frakt för samtliga komponenter? För visst var det Stealth färg?
Mvh

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna moderkortet för 1300 iaf, om @Simon Aarflot ville ha resten

Permalänk

Annonsen är avslutad