Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Meddela mig när spelet inte sover med fiskarna längre...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

The adrenaline-pumping, trick-infused ride that catapults you through 50+ levels of pure, exciting chaos. Drift around hairpin turns, leap over gaping chasms, and prepare for a heart-stopping showdown with a towering train battle mech boss! 🤖

Permalänk
Medlem

In Road Kings, take the wheel of a 40-ton semi and haul cargo across the rugged American South.

Permalänk
Medlem

Bubsy's back baby and this time it's in 4D!

Permalänk
Medlem

LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight is a brand-new open world action adventure videogame that invites players to embark on Bruce Wayne’s epic journey to become the hero of Gotham City, inspired by decades of Batman films, television, comic books, and games, and jam-packed with Batman nostalgia, DC lore, and TT Games’ signature brand of fun-filled LEGO humor.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

An all-new story chapter launches soon on September 4th! Mysteries of the Roman empire await Indiana Jones, where forgotten catacombs twist into something far more sinister.

Permalänk
Medlem

Ghost of Yōtei Legends DLC is coming in 2026
https://blog.playstation.com/2025/08/19/ghost-of-yotei-legend...

Permalänk
Medlem

Inte mycket som gjorde mig speciellt exalterad under denna Gamescom.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Check out a brand-new look at Resident Evil Requiem, an upcoming third and first person survival horror shooter developed by Capcom. Players will embody FBI analyst Grace Ashcroft as a case takes her back to the outbreak in Raccoon City with deep ties to her mother all wrapped up in a sinister plot. Resident Evil Requiem is launching on February 26, 2026 for PlayStation 5 (PS5), Xbox Series X|S, and PC (Steam).

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen RE9 kommer till PSVR2, båda RE8 och RE4 var riktigt grymma

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |32GB Corsair DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch 2 | Playstation 5 Pro | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waliant:

Hoppas verkligen RE9 kommer till PSVR2, båda RE8 och RE4 var riktigt grymma

Otroligt dåligt att nya PS5 uppdateringarna inte fick stöd för PSVR2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mono:

Inte mycket som gjorde mig speciellt exalterad under denna Gamescom.

Nä, det kändes svagt över lag, tycker jag. Lades alldeles för mycket tid på t.ex. COD också. Det lilla som var intressant var spel man redan kände till, som det "bara" var en ny trailer till.

Permalänk
Medlem

Resident Evil Requiem Hands-On Preview (With Gameplay!)
https://www.youtube.com/watch?v=SvFI6RJB3Y4

Onimusha: Way of the Sword Hands-on Preview | gamescom 2025
https://www.youtube.com/watch?v=ykLUFUHeBhY

Pragmata Hands-On Preview | gamescom 2025
https://www.youtube.com/watch?v=XbgeK6nI6n8

The Blood of Dawnwalker Is a Vampire RPG in a Big Narrative Sandbox
https://www.youtube.com/watch?v=al4m4bmXr34

Permalänk
Medlem

Similar to many global businesses, we continue to navigate a challenging economic environment. As a result, we’ve made the difficult decision to increase the recommended retail price for PlayStation 5 consoles in the U.S. starting on August 21.

The updated recommended retail price for PlayStation 5 consoles in the U.S. are as follows:
PlayStation 5 – $549.99
PlayStation 5 Digital Edition – $499.99
PlayStation 5 Pro – $749.99
https://blog.playstation.com/2025/08/20/playstation-5-price-c...

Permalänk
Medlem

Surprise! The Rogue Prince of Persia is out now on Xbox Game Pass, Xbox Series X|S, PlayStation 5, and PC.

Permalänk
Medlem

The rarities are konfirmed! Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero and Mortal Kombat: Special Forces join the 20+ games of Mortal Kombat: Legacy Kollection – and for the first time, players can experience the incredibly rare WaveNet arcade version of Ultimate Mortal Kombat 3!

Permalänk
Medlem

A bit of an update: we've now played the same content on PS5 Pro at Gamescom 2025 and can confirm 60fps and RT - this is looking very cool.

Permalänk
Medlem

Blending the old with the new, Metal Gear Solid Delta potentially offers the best way to play Hideo Kojima's stealth-action classic. The Unreal Engine 5 driven visuals are standout, but it's clear that Konami has not optimised for 60fps strictly here; both base PS5 in and PS5 Pro waver between 40-60fps, with drops to 30 possible as well - with Pro hardware often coming out worse in comparison.
Neither base PS5 or PS5 Pro are able to lock down 60fps, where surprisingly Pro hardware

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

https://www.youtube.com/watch?v=Am0ER7iW2lo

Blending the old with the new, Metal Gear Solid Delta potentially offers the best way to play Hideo Kojima's stealth-action classic. The Unreal Engine 5 driven visuals are standout, but it's clear that Konami has not optimised for 60fps strictly here; both base PS5 in and PS5 Pro waver between 40-60fps, with drops to 30 possible as well - with Pro hardware often coming out worse in comparison.
Neither base PS5 or PS5 Pro are able to lock down 60fps, where surprisingly Pro hardware

Jag stänger av när det krävdes 4x zoom för att visa vissa artefakter. I DF-terminologi: ”En transformativ skillnad”.

Överskattad kanal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EdvinR:

Jag stänger av när det krävdes 4x zoom för att visa visa vissa artefakter. I DF-terminologi: ”En transformativ skillnad”.

Överskattad kanal.

Känns som du mest bara vill hata.

Skillnaderna det pratas om syns ju tydligare med 4x zoom så ser inget fel i att använda det så länge man är tydlig med det, och dom sa ju dessutom inte ens att skillnaden var så stor och Ps5 Pro hade t.o.m massa nackdelar så dom var ju inte direkt imponerade?

Sjukt "roligt" att Ps5 Pro har sämre framerate än Ps5. Vilka pajasar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Skillnaderna det pratas om syns ju tydligare med 4x zoom så ser inget fel i att använda det så länge man är tydlig med det, och dom sa ju dessutom inte ens att skillnaden var så stor och Ps5 Pro hade t.o.m massa nackdelar så dom var ju inte direkt imponerade?

Otroligt dåligt optimerat för pro alltså.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Hata är väl ett överord i det här sammanhanget tycker jag. Jag ”hatar” inte DF men tycker väl att de har fått en för stark position i förhållande till vad de gör/presterar. Särskilt när det absolut finns saker som presenteras som är diskutabelt. DF visar ibland skillnaderna i 4x zoom, för att i nästa mening blåsa upp dessa skillnader (”transformativ skillnad i upplevelse”).

Jag är t ex tacksam att jag absolut inte lyssnade på DF angående PS Portal. Jag spelar mer på PS Portal än mitt PS5, varje dag. Hemma tycker jag att enheten funkar perfekt. Det är just detta som kan uppfattas som problemet med DF, att man inte litar på sitt eget omdöme eftersom ”Gud” säger något annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

<Uppladdad bildlänk>

Vi lever sannerligen i ”antingen-eller-tider”. Jag kryper ner under min gråsten igen. Förlåt.