Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

De har tagit bort laddaren ser jag

Känns inte direkt som den behövs, laddare har man ju i överflöd.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

De har tagit bort laddaren ser jag

Ja, lite snålt kan man tycka

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Kunde inte låta bli för det priset.
<Uppladdad bildlänk>

Hur får du den för 10,5K? När jag går inte vill dom ha 14K.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Känns inte direkt som den behövs, laddare har man ju i överflöd.

Skrivet av boegas:

Ja, lite snålt kan man tycka

Nä laddare behövs inte. Beställde också en för det priset, får se om jag behåller den elelr säljer vidare 😀

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av jehuty:

Hur får du den för 10,5K? När jag går inte vill dom ha 14K.

Går du in via mecenat?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Går du in via mecenat?

Tack! För det priset är det rena stölden.

Permalänk

Via Mecenat alumni får jag bara 2000 kr i rabatt. Hur gjorde ni? Hur ser hemsidan ut för er?

Visa signatur

NXZT H6 Flow | Seasonic FOCUS GX White 750W | B650M AORUS ELITE ICE | AMD Ryzen 5 7600X | Thermalright Frozen Magic 240 ARGB | G.Skill Trident Z5 RGB 32GB | Gigabyte RTX 4070S AERO OC | 970 Evo Plus 2TB| LG 4K | B&W MM1 | Steelseries Apex 7 Pro | Glorious Model O | MacBook Pro 16 M1 Pro/16GB/512GB | | Sony A7RII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikeybikey:

Via Mecenat alumni får jag bara 2000 kr i rabatt. Hur gjorde ni? Hur ser hemsidan ut för er?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blev själv en beställning på både S25 (till frugan) med mecenatrabatt, landade på 5000 kr. Beställde även en Samsung S25 Edge för 3493 kr till mig själv.

Blev även en Samsung Watch 8 40mm (wifi) med 2000 kr extra inbytesrabatt via Elgiganten, så totalt med mitt Apple Watch series 8 inbyte landade priset på 709 kr för den.

Ganska häftiga rabatter (för mig blev mobilbyte + smartwatchbyte en totalkostnad på 4202 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikeybikey:

Du måste gå hela vägen till betalning där ändras priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

Du måste gå hela vägen till betalning där ändras priset.

Hela vägen till kassan ska det tilläggas

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk

TACKKKKKK!!!! Den gick in!!!

Visa signatur

NXZT H6 Flow | Seasonic FOCUS GX White 750W | B650M AORUS ELITE ICE | AMD Ryzen 5 7600X | Thermalright Frozen Magic 240 ARGB | G.Skill Trident Z5 RGB 32GB | Gigabyte RTX 4070S AERO OC | 970 Evo Plus 2TB| LG 4K | B&W MM1 | Steelseries Apex 7 Pro | Glorious Model O | MacBook Pro 16 M1 Pro/16GB/512GB | | Sony A7RII

Permalänk
Medlem

Kan man välja vilket abonnemang som helst? Jag är redan kund hos Vimla och det står att det bara gäller nya kunder så den går bort? Går alla abonnemang att avsluta direkt?

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H

Permalänk
Medlem

Är det bara studenter som kan ha Mecenat?

Permalänk
Medlem

De har nog inte tagit bort laddaren, den dyker bara inte upp när den inte finns i lager.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompo:

Kan man välja vilket abonnemang som helst? Jag är redan kund hos Vimla och det står att det bara gäller nya kunder så den går bort? Går alla abonnemang att avsluta direkt?

Du beställer telefonen med Vimla med nytt nummer för 20kr i månaden, och säger upp abonemanget 5 dagar efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Är det bara studenter som kan ha Mecenat?

Nä vem som helst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av thompo:

Hallon går också bra, och Vimla, så kan du bara flika i att du redan är kund och vill behålla nummer, det skall gå tro jag.

Permalänk
Medlem

Jag får "Tyvärr är din organisation inte registrerad för att delta i detta program" när jag försöker gå vidare med beställning på samsung. Kör Benify privat

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Difiv3:

Blev själv en beställning på både S25 (till frugan) med mecenatrabatt, landade på 5000 kr. Beställde även en Samsung S25 Edge för 3493 kr till mig själv.

Blev även en Samsung Watch 8 40mm (wifi) med 2000 kr extra inbytesrabatt via Elgiganten, så totalt med mitt Apple Watch series 8 inbyte landade priset på 709 kr för den.

Ganska häftiga rabatter (för mig blev mobilbyte + smartwatchbyte en totalkostnad på 4202 kr

Jag får bara ner det till 5992 kr på S25:an. Hur får du ner det till 5000 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Nä vem som helst.

Är det så? Från Mecenats hemsida:
"Grundregel - studera på studiestödsberättigande utbildning
För att vara berättigad till Mecenatkortet måste du vara registrerad (aktiv) studerande på en utbildning som berättigar till studiestöd från CSN. Du behöver inte själv ta studiestöd, utan det är utbildningens status som avgör."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Jag får "Tyvärr är din organisation inte registrerad för att delta i detta program" när jag försöker gå vidare med beställning på samsung. Kör Benify privat

Stäng ner dina sidor, rensa cache/historik och börja om från början genom att logga in på Benify igen.

Permalänk
Medlem

Jag får bara "Vi beklagar, ett fel inträffade." Är S25 Edge slut igen?

Visa signatur

Låda: Fractal Design Define R3, Nätagg: Fractal Design Newton R3 600W, Moderkort: ASUS ROG Maximus IV Gene-Z, CPU: Intel 2700K @ 4,8GHz, RAM: 8GB Corsair Vengeance LP PC12800, GPU: GB 280X @ 990MHz, SSD: Sandisk Extreme 240GB, HDD: Seagate Barracuda 2TB, Vattenkylning: EK-D5 pump, XSPC RayStorm CPU, Zalman ZM-WB5 GPU, EK-CoolStream RAD XTC 140mm, Alphacool NexXxoS ST30 FC 120mm, Skärm: Dell U2311H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjirn:

Är det så? Från Mecenats hemsida:
"Grundregel - studera på studiestödsberättigande utbildning
För att vara berättigad till Mecenatkortet måste du vara registrerad (aktiv) studerande på en utbildning som berättigar till studiestöd från CSN. Du behöver inte själv ta studiestöd, utan det är utbildningens status som avgör."

https://www.mecenatalumni.com/se

Visa signatur

Permalänk

Gäller bara för dom som läst vidare, grundskola eller gymnasieskola räknas ej, som jag förstått det..

Permalänk
Skrivet av thompo:

Jag får bara "Vi beklagar, ett fel inträffade." Är S25 Edge slut igen?

Titanium JetBlack slutsåld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Stäng ner dina sidor, rensa cache/historik och börja om från början genom att logga in på Benify igen.

Ja det funkade! Kom dock på att 5k är mkt pengar det med och jag behöver verkligen ingen ny telefon! Lätt att dras med i köphetsen! =D

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Kände att det var dags, så då kan vi ta diskussionen gällande S25 Edge-rabatten vidare här för att inte spamma sönder denna tråd.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1744959-samsung-s25-ed...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FishyFish:

Gäller bara för dom som läst vidare, grundskola eller gymnasieskola räknas ej som jag förstått det..?

Jaha är det så. Jag reggade nån gång förut och är inte student. Så dom kollar upp om man har studerat vidare, oavsett om man inte studerar nu?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av nevada:

Jaha är det så. Jag reggade nån gång förut och är inte student. Så dom kollar upp om man har studerat vidare, oavsett om man inte studerar nu?

Japp verkar som det räcker du pluggat klart högskola/YH någon gång, när kvittar.