Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk

Går det att köpa samsung dealen utan mecenat, hur fan kan alla ha det 😁😁

Benify har jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

<Uppladdad bildlänk>
Jag testade, fick orderbekräftelse på 1000/100 för 329kr/mån. Nu har jag inte behov av mer uppladdning än så och erbjudandet är i linje med vad jag behöver och till en helt klart rimligare kostnad.

Men bara så att andra vet med sig att orderbekräftelsen även kan visa 1000/100 och inte 1000/1000 som en del andra fått, lite av ett lotteri. Men man har möjlighet att ångra sig i 14 dagar.

Testa och ringa och fråga varför ?
Att andra fått 1000/1000 kan vara intressant varför.

Antar det har med vilket nät man sitter på.

Förresten, det där inte själva bekräftelse från dem ser jag nu
Det du fått är ifrån bredbandval.se
Läser du står det , "vi kontaktar dig"

Jag ficka samma som du.

Sedan fick jag den riktiga ordern ifrån allente.
Med meddelande:
"Tack för din beställning – vi är glada över att du har valt Allente!"

Så vänta så får du allt se dem magiska siffrorna

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: ViVo X200 Ultra 16/512

Permalänk
Medlem
Skrivet av arjansbralla:

Går det att köpa samsung dealen utan mecenat, hur fan kan alla ha det 😁😁

Benify har jag

Du kan skaffa Mecenat Alumni som är för dom som inte studerar.

Rättar mig själv ; Verkar vara så att man blir alumni-medlem när man avslutat sina studier. Osäker om det går att skaffa även om man aldrig har studerat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Fungerar fortfarande för min del.

Vad försöker du byta in?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lidodido:

Vad försöker du byta in?

En pixel 9 pro xl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

En pixel 9 pro xl

Jo ser nu att det funkar, när jag väl gått vidare till varukorgen. Visade inte rätt pris tidigare.

Nåja, blir bara 7500kr ca (inga av koderna funkar för mig genom benify) så det får vara. Hade galaxytab20 funkat fortfarande så hade jag slagit till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NetSurfer:

Nu har även Tretti/Whiteaway samma erbjudande om det var någon som missade.

Produkt: Dreame D9 Max Gen 2
Länk: https://www.tretti.se/tradgard/dammsugare/robot-dammsugare/pr...
Kategori: Smarta hem
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=13770556
Pris: 990kr

Är de nått att ha denna robotdammsugare? Tänkte då den var såpass nedsatt i pris.

Visa signatur

Data: Ryzen 7 5800x, Corsair DDR4 2x16GB 3600MT/s, PNY RTX 3070Ti, 1x1TB nvme, 1x2TB nvme.
Laptop: Apple MacBook Air m2 - 512GB+16GB
Spelkonsoler - Nintendo Switch OLED, Xbox Series X

Permalänk
Medlem

var samsung tab S11 fynden med alla tillbehör det bästa som samsung har erbjudit än? bättre än S25 EDGE för ett par dagar sen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av comp50:

var samsung tab S11 fynden med alla tillbehör det bästa som samsung har erbjudit än? bättre än S25 EDGE för ett par dagar sen?

Som att jämföra äpplen och päron.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eddan4:

Är de nått att ha denna robotdammsugare? Tänkte då den var såpass nedsatt i pris.

Haft min sen Onsdags förra veckan, jag är defintivt nöjd i alla fall. Gick iofs från en helt "dum" robotdammsugare så steget upp blev rätt stort.
Klarar mina dörrtrösklar som är strax under 2cm också så jag behöver inte hålla på att lyfta runt den som jag fick göra med den gamla.

Så för 990kr är det helt klart värt det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eddan4:

Aldrig haft en robotdammsugaren tidigare men är över förväntat. Lätt värt priset (989kr) som jag köpte den för

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Haft min sen Onsdags förra veckan, jag är defintivt nöjd i alla fall. Gick iofs från en helt "dum" robotdammsugare så steget upp blev rätt stort.
Klarar mina dörrtrösklar som är strax under 2cm också så jag behöver inte hålla på att lyfta runt den som jag fick göra med den gamla.

Så för 990kr är det helt klart värt det.

Skrivet av underwatch:

Aldrig haft en robotdammsugaren tidigare men är över förväntat. Lätt värt priset (989kr) som jag köpte den för

Låter bra de, tror att de blir att slå till på denna imorgon. Alltid varit lite skeptisk mot "smarta prylar som inte behöver vara smart", dvs dammsugare, kylskåp å liknande. Gillar konceptet för övrigt å har använt HA sedan 4 år tillbaka.

Visa signatur

Data: Ryzen 7 5800x, Corsair DDR4 2x16GB 3600MT/s, PNY RTX 3070Ti, 1x1TB nvme, 1x2TB nvme.
Laptop: Apple MacBook Air m2 - 512GB+16GB
Spelkonsoler - Nintendo Switch OLED, Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av eddan4:

Jag var också lite skeptisk, återstår att se den in action.
M3 gjorde test på gen1 och den fick bra betyg, gen2 är förbättrad på en del punkter så som bättre sugkraft.
Min roborock s7 börjar bli trött efter 4år så för det priset tänkte jag se om denna kan bli ersättare så jag beställde en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av comp50:

Kanske. Åtminstone om man har behov av sakerna. Samsung verkar på hugget, kanske vill de matcha Iphone Air och lite annat. I något land, tror det var Storbritannien, skickade de väl med en Samsung-laptop om man köpte en Edge, får se om det kommer hit också. Är ju bra om man vill ha en laptop alltså, har man inget behov så...jag hoppade över plattorna iaf.

Visa signatur

ASUS TUF B760, i5 14600K, 32GB RAM, RX 570, 4K Samsung u24e590, ASM1064 4xSATA PCIe, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Sequoia, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
HTPC: ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580@1080p, Win 10 ESU
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10 LTSC; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk

Attans bananer att man missade dealen på Galaxy Tab S11:an, med det priset tyckte t o m sambon att man borde ha slagit till 😝😄

Permalänk
Medlem
Skrivet av BurningSnowman89:

Attans bananer att man missade dealen på Galaxy Tab S11:an, med det priset tyckte t o m sambon att man borde ha slagit till 😝😄

Fattar inte varför folk tror att dealen är slut? Iaf 128 GB wifi finns att få för 6111 kr med alla tillbehör

Permalänk
Medlem

Tycker också det är synd att dealen försvann.

Hur är priset på s11 ultra nu?

Finns det någon annan med 5g som det är bra pris på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Produkt: Baseus EnerGeek 145 W 20 800 mAh bärbar dator powerbank, externt batteri med 2 X USB-C PD 3.0 100 W max snabbladdning, digital skärm, kompatibel med MacBook Pro, Dell, HP, SteamDeck, iPhone
Länk: https://www.amazon.se/gp/product/B0DTHYHKP7
Pris: 377 kr (-30% + Kupong: -162 kr - 770 kr)

Var hittar du kupongen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Var hittar du kupongen?

Brukar finnas begränsat antal eller under en specifik tid, troligen nyttjade redan.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Fattar inte varför folk tror att dealen är slut? Iaf 128 GB wifi finns att få för 6111 kr med alla tillbehör

Det står att den är i lager men går inte köpa den. Blir fel när man ska betala, har varit så sen igår.

Permalänk
Skrivet av Danieleet:

Såg det sen, vore nice om det vore Ultran bara 😊

Permalänk
Medlem

Jag slog till på Ultran 256GB 5G för ~10k (utan inbyte) till slut. Har saknat en stor skärm. Kommer skicka tillbaka en S8 wifi som jag får 2100kr för (köptes ny för 3k för 3 år sedan), så 8k för att uppgradera till det värsta + övriga medföjande saker kändes som en ok deal.

Med det sagt, när man skickar tillbaka paddan, ska man även skicka med pennan? Har inte framgått någonstans och kan såklart fråga kundservice men tänkte höra om någon haft någon erfarenhet kring det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachi:

Jag slog till på Ultran 256GB 5G för ~10k (utan inbyte) till slut. Har saknat en stor skärm. Kommer skicka tillbaka en S8 wifi som jag får 2100kr för (köptes ny för 3k för 3 år sedan), så 8k för att uppgradera till det värsta + övriga medföjande saker kändes som en ok deal.

Med det sagt, när man skickar tillbaka paddan, ska man även skicka med pennan? Har inte framgått någonstans och kan såklart fråga kundservice men tänkte höra om någon haft någon erfarenhet kring det?

säg till om du får ett svar

Permalänk
Medlem

Mecenat deal fungerade för mig!

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Skrivet av WHProductions:

Samsung deal fungerade för mig!
<Uppladdad bildlänk>

Funkade koden på 20% för dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BurningSnowman89:

Funkade koden på 20% för dig?

Nej den fungerade inte, men är det verkligen någon som fått den att fungera med Mecenat-dealen?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P500A Moderkort: ASRock B650M HDV/M.2-.
Processor: Ryzen 7 7800X3D -RAM: G.Skill 6000MHz CL30 -
Nätaggregat: Evga Supernova G2 1300W Grafikkort: EVGA RTX 3080 Ti FTW3 Ultra -.

Permalänk
Medlem

Nej den fungerade inte, men är det verkligen någon som fått den att fungera med Mecenat-dealen?

Ja den funkade förut.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk

Funkade för mig igår vid kanske 13-tiden.
Inbyte av en gammal S20 FE där jag kryssade nej på alla frågor om skick, så värdet på den blev lågt. Testade dock S20'n som haft alla skydd på sig och den är i nyskick, får se om dom skriver upp den eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Förresten, det där inte själva bekräftelse från dem ser jag nu
Det du fått är ifrån bredbandval.se

Det stämmer! Jag trodde att det var den bekräftelsen som gällde, men det var inte helt klart. Men då avvaktar jag till de har bearbetat min order och ser hur det blir i den bekräftelsen. Tack för hjälpen och trevlig helg!

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
99:e percentilen

Tack @Danieleet för den bra dealen på Galaxy Tab S11, även efter att GALAXYTAB20 slutade fungera.

Skrivet av andra94:

Någon som vet om man kan skippa att läma in när man väl har fått inbytesrabatten? Försöker slänga in en S6:a men den finns inte med i listan

Skrivet av Millhouse1:

då får du inte inbytes rabatten på 2000 kr

Men inbytesrabatten på 2000 kr får man ju redan vid beställningstillfället, så ska de kräva tillbaka 2000 kr från folk som inte skickar in någon inbytesenhet då? Hur ska det gå till?

Jag skulle snarare tro att man bara går miste om det uppskattade värdet på själva inbytesenheten om man inte skickar in den. I mitt fall handlar det om 47 kr, så inte ens värt det tämligen omfattande besväret med att rensa, återställa, paketera, etc.

Någon som vågar spekulera?

@underwatch @megabävern! @Danieleet @Infiniti @Clasito @nevada @Chess_Norris @Millhouse1 @Difiv3 @dartan @tuomi @yexra @voro12 @crille631 @andra94 @Gilgamesh @Oskarrr @sebbeharry

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers