Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infiniti:

Det går ej att få bud3 Fe eller Tab S10 Lite gratis längre. Denna deal är över.

Stämmer inte. Funkar fortfarande via mecenat. Eventuellt så kanske det inte funkar med benify men det har jag inte så kan inte bekräfta

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Fan det blev en till beställning, det är så sjuka rabatter så det går ju inte att låta bli trots att man egentligen inte har behovet...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Försöker du köpa den med endast WiFi? Billigare priset är på den med 5G och ett abonnemang

Jag försökte köpa 256GB 5G, men det kanske är så att det lägre priset på 5122 vissa har fått avser 128GB-versionen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av megabävern!:

Jag försökte köpa 256GB 5G, men det kanske är så att det lägre priset på 5122 vissa har fått avser 128GB-versionen?

Yes

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Tänkte precis trycka på köpknappen och göra ett byta ifrån S9
Men känner att jag inte har behovet för ett byte, innan hade jag en Huawei M10 Pro, skillnaden blev enorm!

Samtidigt känns det att ännu gång kommer marknadens bli överfyllda med oöppnade surfplattor om alla handlar bara pga priset.

Så för mig blir det inget köp. Kanske nästa år.

Men tack för tipset!
Fortfarande grym deal för den behöver uppgradera.

Använder inte heller surfplattor så ofta men när jag kollade erbjudandet så kunde jag inte låta bli att slå till.
Efter att jag bytt in min gamla Galaxy S5 så jag hamnade jag på 4 440:- och då ingår keyboard cover och hörlurar till ett värde av 4000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Stämmer inte. Funkar fortfarande via mecenat. Eventuellt så kanske det inte funkar med benify men det har jag inte så kan inte bekräfta

Fick Bud3 och Keyboard cover via Benify. Dock ingen Tab S10.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Fick Bud3 och Keyboard cover via Benify. Dock ingen Tab S10.

Verkar vara så att man får den enbart via mecenat :-/ ingen dålig deal ändå 😊 hörlurarna Ska ha fått väldigt bra reviews

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chess_Norris:

Använder inte heller surfplattor så ofta men när jag kollade erbjudandet så kunde jag inte låta bli att slå till.
Efter att jag bytt in min gamla Galaxy S5 så jag hamnade jag på 4 440:- och då ingår keyboard cover och hörlurar till ett värde av 4000:-

<Uppladdad bildlänk>

köpte en S9 wifi för 1800 kr med inbyte för inte länge sen, den bytte jag in nu och fick 2300 kr +2000 kr i inbytes rabatt, har bara startat S9an och nu så bytte jag in den. min total blev 2747 kr för s11 5g 128 gb, skydd/tangentbord, galaxy FE lurar och S10 lite plattan.
Roliga är att om man inte säljer S10 lite så kommer man säkert få ca 2000 + 2000 vid nästa inbyteskampanj

galen deal

Permalänk
Medlem
Skrivet av Millhouse1:

köpte en S9 wifi för 1800 kr med inbyte för inte länge sen, den bytte jag in nu och fick 2300 kr +2000 kr i inbytes rabatt, har bara startat S9an och nu så bytte jag in den. min total blev 2747 kr för s11 5g 128 gb, skydd/tangentbord, galaxy FE lurar och S10 lite plattan.
Roliga är att om man inte säljer S10 lite så kommer man säkert få ca 2000 + 2000 vid nästa inbyteskampanj

galen deal

Sjuka grejer...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

Hade inte ens tänkt köpa det själv när jag hittade dealen då jag har en Tab S10+ men när priset blev 5112 kronor och man fick med en till surfplatta, keyboard cover och hörlurarna för det priset så slog jag till. Får se vad jag gör med grejerna haha

Permalänk
Medlem

🥵🥵

Permalänk
Medlem

Detta kom i mailen nyss

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Detta kom i mailen nyss

<Uppladdad bildlänk>

Lol slut innan mailet kom ut!!

Visa signatur

🛜🫀: HP 290 PRO G9, i3 14100, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮#1: R7 5700X3D | RTX 4070 | Acer XF270HUA | 96GB @ 3600 | MSI X570 MPG GAMING EDGE
⌨️🎮#2: i5 12400F | RTX 2080 LC | Huawei GT 27 | 16GB @ 3600 | MSI B760M-P DDR4 | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem

Funkar det fortfarande?

Permalänk
Medlem

Slog till jag med, byter in min gamla Lenovo Tab P11-platta som är seg som sirap. Ännu en helt galen deal från Samsung.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dartan:

Detta kom i mailen nyss

<Uppladdad bildlänk>

Vad behöver man signa upp sig för att få det mejlet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Funkar det fortfarande?

S11 5G 128GB är slut i lager just nu i alla fall, kanske fylls på lite eftersom under dagen som det brukar ha gjorts under tidigare kampanjer.

Skrivet av underwatch:

Vad behöver man signa upp sig för att få det mejlet?

På mecenat/mecenat alumni, sedan på https://connect.mecenat.com/profile > Update profile, längst ned finns val för typ av utskick.

Permalänk
Medlem

Nöjer man sig med den med endast Wifi på 128 GB så slipper man krångla med ett abonnemang, då går det loss på 5432 inklusive alla gratisgrejer. Denna finns i lager fortfarande

Permalänk
Administrativ avgift

Någon som vet om man kan skippa att läma in när man väl har fått inbytesrabatten? Försöker slänga in en S6:a men den finns inte med i listan

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Någon som vet om man kan skippa att läma in när man väl har fått inbytesrabatten? Försöker slänga in en S6:a men den finns inte med i listan

då får du inte inbytes rabatten på 2000 kr

Permalänk
Medlem

UPDATE: Koden GALAXYTAB20 fungerar ej längre.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | Philips 28” CRT | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 Pro | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 + FMCB | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: 3770K/GTX970/16GB DDR3/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

haha akta så du inte får folk på dig, försökte också med en S6 men konstigt nog finns den inte så jag skippar det.

Visa signatur

GAMING
G60SD QD-OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 9800X3D|CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 5090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|77S95D QD-OLED|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Medlem

Har rabattkoden slutat funka för er på samsung alumni? Grejerna läggs till men galaxytab20 funkar inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskarrr:

Har rabattkoden slutat funka för er på samsung alumni? Grejerna läggs till men galaxytab20 funkar inte

Yes, funkar inte längre för mig heller.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Verkar vara slut på det roliga för den här gången hehe

Permalänk
Medlem

Jag som skulle hålla mig till nästa år då Apple eventuellt släpper en iPad Mini för 7,5k med oled och skärm med åtminstone 90hz. Nu blev det detta istället

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur alla fick ner det till 5k faktiskt, fick det inte att fungera? Galet erbjudande.

Permalänk
Medlem

bytte min s10 ultra 5g till s11 ultra 5g, betala 3100kr
tänker om man säljer s10 lite och lurarna man får med så är det i stort sett gratis uppgradering
men antar att det borde vara egen tråd för detta nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sapporun:

bytte min s10 ultra 5g till s11 ultra 5g, betala 3100kr
tänker om man säljer s10 lite och lurarna man får med så är det i stort sett gratis uppgradering
men antar att det borde vara egen tråd för detta nu

Eller som någon skrev på föregående sida, behålla S10 Lite och använd den som inbyte vid nästa kampanj från Samsung

Permalänk
Medlem

Det går fortfarande att få 128 GB WiFi-versionen för 6111 kronor med alla tillbehör, med rabattkod "MECENAT10"