Permalänk
Medlem

Lite offt. Med en fulltrimmad bil, vad gör man på demo-dragbanan? (Tid)

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
Lite offt. Med en fulltrimmad bil, vad gör man på demo-dragbanan? (Tid)

Jag tror jag fick 20 sek eller något. Men jag ansträngde mig knappt

Permalänk
Medlem

Min bil, vettefan vad det är för bil

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk

Nu har jag äntligen klarat ut spelet. Det var skitsegt på slutet måste jag erkänna. Men här är iaf ännu en Eclipse:) Meckade ihop denna nu efter jag klarat spelet. Skönt att kunna spara sina bilar:)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

det är juh svårt som fasen att få till det där lilla extra med lacken =/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem

Det är så jobbigt att få dåliga starter på drag... De skiter sig jämt för mig när de inte blir good eller perfect start och sånna "shifts"... Brukar jämt fokusera mig på hastighetsmätaren så jag kör in i en bil. (Fast det är oftast då jag får bra start) Kör med en skyline för tillfället (Funderar på att byta till en Impreza eller en Eclipse) men de får vara så för tillfället.

Och SnaRt FÅR JAG MIN DATOR:.:. Weiii

Visa signatur
Permalänk

pooh !

ni har redan klarat det o jag har inte ens fått det än, men snart

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
spelet är inte ute på PC ännu om inte du beställt från USA... men moderaterna kommer väll och hälsar på snart tror jag btw fin bil

Pff... På reglerna står det inte att MAN INTE FÅR HA WAREZ i sin dator.. utan man får inte sprida länkar och information om hur man skaffar sig olagliga program/spel.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LUL
Pff... På reglerna står det inte att MAN INTE FÅR HA WAREZ i sin dator.. utan man får inte sprida länkar och information om hur man skaffar sig olagliga program/spel.

Man får inte heller skriva om att man har eller antyda på det.

Inga screenshots än... Stay tuned så kommer jag med dem om några dagar eller så

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk

350z

Permalänk
Medlem

Permalänk

När får man Honda S2000? Har grymma planer på en sån

Visa signatur

Serru...

Permalänk

Inte kommit så långt men ändå............

http://www.angelfire.com/nb/20010/bilder

Permalänk
Medlem

miata

Visa signatur

AMD Athlon64 3500+ :: MSI K8N Neo2 Platinum :: 2x512MB Corsair Value PC3200 :: Sapphire Radeon 9800 PRO :: Maxtor 200GB Sata + 160GB :: Thermaltake Tsunami

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk
Medlem

Postar bild på min skönhet senare, sitter vid "fel" dator..håll ut..;)

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem

min då

Visa signatur

bää

Permalänk
Medlem

Min franska skönhet:

Edit: Gjorde om den lite..:)

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Till er med både accelerationen och toppfarten maxade: Hur har ni fått till det? Jag har 5-6mm kvar på accelerationen. Toppfarten är maxad dock.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

intha känner igen den där vinylen

Permalänk

min lilla pärla...fast fortfarande fast på bana 103!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hehe varför fjanta med detdär när man kan styla en riktig bil ist? :P:P:P:P

Visa signatur

i7 930 @ 4.3][Corsair Dominator 5x2GB][Asus P6X58D-E][Nvidia GTX780 Ti][Corsair AX1200][Intel X25-M G2 80gb - Seagate 2x1tb][Mozart TX][Kylning: Ek supreme HF - 3x 120x3 Rad - Mch655 pump

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mobne
hehe varför fjanta med detdär när man kan styla en riktig bil ist? :P:P:P:P

För att man inte har en riktig bil kanske?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Ibland ska det vara lite stilrent. Men bara ibland!

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem
Permalänk

gillar "clean" cars=)

Visa signatur

1975 - Slutar aldrig spela -

Permalänk
Permalänk
Medlem

hur lägger man upp en bild på sin bil?

Visa signatur

[list][*]Microsoft Intellimouse Explorer 4.0
[/list]

Permalänk
Medlem

Min skönhet!

http://medlem.spray.se/luls/bilen/

Rekomenderas att kolla på alla bilder. Också vill jag har en liten komentar på den :).
Jag har heller inte kommit så långt... på game 60 tror jag.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene