Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk

Den som söker han finner!

Visa signatur

When you are down and out, nobody tries to help you out.
But when you reach the top, everybody wants a lollipop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Brukar spela OSP promode samt lite TDM samt lite RA3. I promode så har jag bara hittat en person som slår mig och det är fox. Kör dock inge seriöst

hmmm, spelar du inte seriöst och den enda som spöar dig e fox, mhmm... då kan inte du ha kört mot den absoluta eliten va???

Visa signatur

Övriga Ämnen - Enbart för människor som är seriösa!

Permalänk
Medlem

Läste den senaste intevjun med Carmack och följande är ju ganska klockrent :

The Future of Multiplayer:
John Carmack: It's completely questionable whether you need anything more than Quake III technology to do just about anything you need to in a multiplayer game. A lot of the time, serious deathmatches turn off all the special effects and they are still having fun because their big focus is on interaction.

http://www.computergaming.com/article2/0,4364,1398556,00.asp

Permalänk

Quake 3 är ett mycket bra spel samt är det det spel jag spelar mest. Men jag tycker nog att Quake 2's MP är lite roligare

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

jag spelade på halvhög nivå en gång i tiden, nu trickjumpar jag bara samt lirar lite matcher då och då.

EDIT: HMB, det var längesen du och jag lirade nu

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
jag spelade på halvhög nivå en gång i tiden, nu trickjumpar jag bara samt lirar lite matcher då och då.

EDIT: HMB, det var längesen du och jag lirade nu

oki... chansar på att du e en promode nörd me va =).... då tror ja ja vet vem de e

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jodå, jag promodenördar också

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
jodå, jag promodenördar också

oki... :P... spelat mot zerox på länge da???

ska du på QLAN?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag spelar knappt 1on1 längre.
nope det ska jag inte, skicka PM eller prata med mig på icq om du vill veta mer så slipper vi chatta i tråden.

Visa signatur

Permalänk

8 dagar QLAN... Nice, det var väll bara 3-4 förra gången. Enda spelaren jag saknade då var unkind :/ funderar på att dra dit i år, har ju bara 14 mil.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 5800X3D||32Gb@3.6GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
8 dagar QLAN... Nice, det var väll bara 3-4 förra gången. Enda spelaren jag saknade då var unkind :/ funderar på att dra dit i år, har ju bara 14 mil.

jo, men iår är QLAN ganska mkt större, men tyvärr har dem inte någon officiell sida, tror jag.
men kommer du ihåg förra årets sida???

Visa signatur

Permalänk

Tror det var www.qlan.org då.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 5800X3D||32Gb@3.6GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Spelar en hel del RA3 fast det börjar tyvärr bli lite för mycket Quake-strike över det hela. RA3 är fö. nästan det enda spelet jag spelar, ibland smyger det inte lite blizzard spel.

Edit: Kom på en idé vi kan alltid lira en pickup i valfri Q3 mod.

Visa signatur
Permalänk

Hmm, får väl se om man åker dit då. Får jag med någon polare så kanske det blir av. Beror helt på om jag har pengar och transport. Det är ju inte så långt bort, plus att jag då också kan bekanta mig lite med staden då jag ska göra lumpen där 2 månader senare:p

Lär ju bli ett jäkla ös:D

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Tror det var www.qlan.org då.

mycket möjligt, ja har för mig att de var typ fragtown/nåt.......

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod
Spelar en hel del RA3 fast det börjar tyvärr bli lite för mycket Quake-strike över det hela. RA3 är fö. nästan det enda spelet jag spelar, ibland smyger det inte lite blizzard spel.

Edit: Kom på en idé vi kan alltid lira en pickup i valfri Q3 mod.

mjo, det är mycket campande på seriösa nivåer. brukar inte bli mer än 5 frags i en match.
skulle ju iofs behöva testa min uppkoppling på burken, men men...
om du gillar pickups så gå in på kanalen #tdmpickup.se eller typ capickup.se....osv...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Hmm, får väl se om man åker dit då. Får jag med någon polare så kanske det blir av. Beror helt på om jag har pengar och transport. Det är ju inte så långt bort, plus att jag då också kan bekanta mig lite med staden då jag ska göra lumpen där 2 månader senare:p

Lär ju bli ett jäkla ös:D

de kan ja lovar...

Visa signatur

Permalänk

http://www.fragtown.nu/qlan var det. Fast den finns inte längre :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Quake 3,
Älska.

Visa signatur

As your attorney, I advise you to take a hit out of the little brown flask in my shaving kit.

Permalänk
Medlem
Citat:

http://www.fragtown.nu/qlan var det. Fast den finns inte längre :/

ok, trodde att de va nåt på fragtown.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av packy
Quake 3,
Älska.

ja tack

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogix
mycket möjligt, ja har för mig att de var typ fragtown/nåt.......

mjo, det är mycket campande på seriösa nivåer. brukar inte bli mer än 5 frags i en match.
skulle ju iofs behöva testa min uppkoppling på burken, men men...
om du gillar pickups så gå in på kanalen #tdmpickup.se eller typ capickup.se....osv...

de kan ja lovar...

Brukar mest lira ra3pickups, dock inte så mycket med svenskar, blir mest #ra3pickup.dk.
Men nu var det inte så jag skrev, jag tänkte att vi skulle ordna en SWEC pickup.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan säga att qhlan är riktigt trevligt efter ha vart där en gång. Hade aldrig spelat qw (multiplayer) innan jag kom dit men det gjorde inget

Permalänk
Medlem
Citat:

Brukar mest lira ra3pickups, dock inte så mycket med svenskar, blir mest #ra3pickup.dk.
Men nu var det inte så jag skrev, jag tänkte att vi skulle ordna en SWEC pickup.

oki,så du mena... men om vi slår upp en sån, vi kan ju köra SWECpickup 2on2 lr 1on1 iaf... får aldrig ihop 8pers.... men god ide

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Kan säga att qhlan är riktigt trevligt efter ha vart där en gång. Hade aldrig spelat qw (multiplayer) innan jag kom dit men det gjorde inget

mjo,de va skitkul.ja var också där.... nick??

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gav upp för ~ 6 månader sedan (spelat sen dec 99).

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk

äsch på dh var ju nåra av sverige eliten där... EYE och ic iaf.. och på ra3 fronten så var ju r0pe och slash där kanske inte sååå kända men iaf. jag lirar ra3 varje dag i stort sett #ra3pickup.se =P

Visa signatur

hmms

Permalänk
Medlem

#ctfpickup.se
#tdmpickup.se

Läs reglerna för respektive kanal, tanka maps som behövs osv. Surt med folk som addar, och sen inte kan lira när det blir dags, brukar bli en snabb ban då...
All seeing Eye är kanon för att hitta servrar, perfekt om man vill döda lite tid med Clan Arena, cpm eller inte. Annars är pickup kanalerna på quakenet att föredra

Permalänk

Neg har rätt

Permalänk
Medlem
Citat:

oki, ja e lätt på

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

En swec-pickup skulle nog inte vara så bra, tycker redan det är lite fattigt med folk på dom befintliga pickupsen.

HMB: Vi får ta en ny 1on1 nån dag.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skogix
mjo,de va skitkul.ja var också där.... nick??

HoMBre, satt vid SoD! och ruff.

Permalänk
Medlem

Många som säger att dom lirar Q3 fast igentligen lirar dom någon mod.

Raw baseq3 skall det vara. Inte något extra tjafs!

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

osp är det ända rätta

Visa signatur