Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
enda felet jag ser här är att apanson drog upp en månad gammal tråd, tror vid det här laget att Quick har sågat och gjort sitt chassi fint, men om han skulle se den här tråden att den fortfarande är vid liv så skulle det inte skada med bilder av mästerverket

ursäkta då (värdelös & obetydlig ) men det var natt, och jag hade i´nget vettigt att göra ni vet hur det blir då

Visa signatur

DDR, Beatmania & Pop 'n Music. For life.

Permalänk
Medlem

lackade det med en gammal spraybruk jag hittade..
och satte dit plexit.. vad tycks?
luckan ska lackas om..

Visa signatur

Gigabyte GA-X38-DQ6, Quad 6600@3,6Ghz (9x400), 2GB PC8500@1280Mhz (2x640Mhz), 1.5TB Hdd (3x500 WD), 2x Raptor 74GB Raid 0, 2 st Sapphire HD2900 Pro i CROSSFIRE, Antec 850W PSU, Lian Li PC1000 Plus, 3dmark 06:17188, 3dmark 05:23598.

Permalänk
Medlem

blev najs

Visa signatur

Cooler Master Centurion 5 | MSI K8N NEO4-F | AMD Athlon 64 x2 4400+ 2mb | 2048 mb Corsair Value s | Radeon X1800XT 512MB | Hiper Type-R 580W Blue | Creative X-Fi XtremeMusic | Samsung Spin Point 250gig SATA 2 | Samsung 19" Syncmaster 913V |

Permalänk
Medlem

snajsigt

Visa signatur

"If you are looking for perfect Saftey, you will do well sitting on a fence watching the birds"
Wright Brothers 1901

Permalänk

Va e d för nått på tvn??

Blev ju bra!
Jag tycker du ska frosta/slipa plexit och sätta in 2st CCD rör, ett RÖTT i botten och ett GULT vi taket. då får du nog en ganska fin flame känsla.

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

väldigt snyggt faktist
varför ångrade du att du tog 3-4mm tjockt plexi?
svart skulle nog jag tro bli snyggast

Visa signatur

Ryzen 5600X/32GB/1070/3*512GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av )ExecutoR(
Va e d för nått på tvn??

Blev ju bra!
Jag tycker du ska frosta/slipa plexit och sätta in 2st CCD rör, ett RÖTT i botten och ett GULT vi taket. då får du nog en ganska fin flame känsla.

Haha det ser ut som det är lite pörr på tv:n , Den iden var inte så dum! ett rött nere i chassit och ett gult upp ... det blir nog snyggt .. men jag undrar en sak (noob fråga) hur lägger man upp bilder på nätet ! jag var medlem på en hemsida! men jag förstog inget ... kan någon hjälpa mig ?

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Medlem

Snyggt
Men tycker du borde lacka om, det ser ojämt ut. Annars väldigt snyggt.

Visa signatur

Last FM - Slappis.Net - Petterssons.Org - Årets idiot 2004

Botten upp, resten i håret!

Bahnhof 100/100/Mb/s villafiber

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1Ce
Haha det ser ut som det är lite pörr på tv:n , Den iden var inte så dum! ett rött nere i chassit och ett gult upp ... det blir nog snyggt .. men jag undrar en sak (noob fråga) hur lägger man upp bilder på nätet ! jag var medlem på en hemsida! men jag förstog inget ... kan någon hjälpa mig ?

Hehe, precis va jag åxå tyckte d såg ut som
Du kan skicka bilderna till mig så lägger jag upp dem om du vill. Dock så är det ju inte svar på din fråga, men oftast så får du koppla upp dig mot din server med någon FTP-klient och sen kan du tanka upp filer.

[EDIT] Det gär ju att tanka upp bilder direkt här i forumet åxå, dock inte så stora så jag ahr alldrig använt mig utav det.

[EDIT2] du kanske vill ha nått att kontakta mig på också
tamazerd@hotmail.com MSN eller mail, välj själv.

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Avstängd

Vackert.Men vad heter filmen som du spelar på tv:En:)?

Visa signatur

Chassi.(Chieftec DX-01BL-D).Cpu
(AMD Athlon XP2500+ Barton 1833MHz).Ram(PC3200/DDR400 *2).Moderkort.(Abit NF7-S rev 2.0).Graff( Powercolor Radeon 9600 PRO 128MB DDR ).HHd.(Seagate Baracuda 120gb)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xCr
Limma, popnita...

Skruva är väl enklast och bra om man vill kunna ta bort det lätt, men blir inte lika snyggt...

såklart det blir snyggt med skruvar... om man gör det snyggt...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluekiwi
Kan blir svårt att svänga med sticksåg om man ska vänta typ som ett V.

Om du ska köra med dremel råder jag dig till vanliga kapskivor. De förstärkta är så jävla tjocka att det tar ett halvår att kapa med dom. Och de slits inte mindre. Sen borde du kapa ifrån den sidan som mönstret ska synas ifrån. Alltså "framsidan". Annars blir det en ful kant..

Sticksåg:
Man tar V-kurvan som en U-kurva och tar sedan spetsen i V:t i två moment.

Visa signatur

-: Abit NF7 : AMD Athlon XP 2500+@2200MHz : ATI Radeon 9800 Pro : 2*512GB Corsair DDR SDRAM PC3200 : Hitach Deskstar 7k250 80GB : Seagate Barracuda 160GB : Waterchill L30 Entry : Aqua Computer Airplex EVO 120 : <40*C idle :-