Ni måste se det här!!

Permalänk
Inaktiv

Jag gör inget för att fuska, det buggar för mig. Blocken rör sig bara ett steg sedan kan man röra musen över alla blåa utom en. Jag vill inte fuska för fusk är till för losers och CS spelare.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bjoern
asså hur gör ni? ni måste ju fan fuska, vid 20+ går dom ju i 120knykk!

Precis, jag klarar mig inte mer än några sek till efter 20.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

21..weeeee!

Visa signatur
Permalänk

20...suck

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

är hastigheten på datorn som avgör hur snabbt det går tydligen :U~ klarar 21 sek på min 3 Ghz.

Visa signatur

Women. You can't live with them and you can't kill them.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av korf
är hastigheten på datorn som avgör hur snabbt det går tydligen :U~ klarar 21 sek på min 3 Ghz.

det är nog troligen så... puckade javascript...

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

buggar ut för mej också. inte så roligt att spela med klossar som inte rör på sej

Permalänk

sånna här spel går en så otroligt på nerverna. Blir skitförbannad efter att ha spelat i bara 30 sekunder. Ursch

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk

162.766

Tror dock att det buggar lite för mig också. Vet inte om det ska vara så, men om man håller den röda klossen still så rör sig dom blåa klossarna långsamt. Men såfort man rör på den så går det snabbt igen. På så sätt så kan man "mjölka" lite:)

Men om det nu ska vara så så har jag en screen här om någon inte tror på mig. Har tyvärr blivit kickad från Sprays FTP så jag har ingenstans att lägga upp den för tillfället:(

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gh0zTziLa
Vi snackar nog inte om samma sak.. för efter 1 milisekund så är du träffad av klossarna

EDIT: 21.07 sec

Skulle nog säga att spelet bugar för mig.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

41.73!

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk
Avstängd

Re: Ni måste se det här!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866
jag hitade ett roligt spel.

vem kan hålla ut längst?

jag fick: 11.265 sekunder

http://www.mtbireland.com/dodge.html

ja det var kul.

16.64

edit

60.357

Permalänk
Medlem

0,109 yeeeeeeeeeeeeeeessssssss

Visa signatur

Militant VIM-användare.

Permalänk
Hedersmedlem

Tiderna är inte på något sätt jämförbara mellan olika system.. Testade att köra en gång på min diskserver (Tualatin Celeron @ 800) via TightVNC och fick drygt 29 sek jämfört med dryga 20 på systemet i sign.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

22 sek... wohooo

Permalänk
Medlem

18, nånting.
skolans pekverktyg är inte gjorda för sånna här lekar

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Avstängd

17,765
fattar inte att ni kan få en minut

Permalänk
Medlem

25.498

Visa signatur

----------------------------------------------------
http://www.google.se - The holy Graal of knowledge.
-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

jag höll ut i 48 sek men kan slå det lätt men orka...