Permalänk
Medlem

Wolverine din dator har nu 9.75 poäng

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

Oh, nu börjar det likna något!

Visa signatur

Föredetta kanalj.
JohanWJohanWWJohanWWW

Permalänk
Medlem

Jääääävlar vad nice med fronten )

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

Herrejävlar... Så jävla snyggt!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qken
Allt klappat o klar eller?

Nope det kommer mera

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Den nya fronten blev kanon! Jag avgudar verkligen dig som har ork och energi att sitta och slipa i 7 timmar Har du skrotat dörrarna eller?

Gah, själv sitter man på datan nu =/ Jobbar med excel *wee*
Btw, du får en tia av mig i galleriet nu

Edit: Hoppsan, gick in och skrev utan att tänka på det, det ligger antagligen nå cookies kvar, för detta är ju inte min användare
Det är peek här iaf, men jag tror jag vet vems denna användare är... Sorry att jag posta ifrån den! Rensar cookies och skit nu...
/peek

Permalänk
Proffsmoddare

Ja jag har skrotat iden med dörrarna. Jag var hemma hos en polare som har ett chieftechchassi och blev otroligt irriterad på dörren, den va ivägen hela tiden så några dörrar blir det inte dom hadde stört lådans funktionalitet för mycket.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Ja jag har skrotat iden med dörrarna. Jag var hemma hos en polare som har ett chieftechchassi och blev otroligt irriterad på dörren, den va ivägen hela tiden så några dörrar blir det inte dom hadde stört lådans funktionalitet för mycket.

men det beror ju på att den dörren öppnas åt fel håll
Iallafall om man har burken på höger sida som jag.

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Avstängd

underbart får man se en bild när mb plåten lyses upp?

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

satan va snyggt det blev!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av abishai
underbart får man se en bild när mb plåten lyses upp?

Ja det får man om man kollar förra updaten där e blid på mbplattan

Visa signatur

Permalänk

Fronten såg grymmt bra ut Wolverine! Men prova att kanske ta och byta diod som lyser på mobot ? eller vad det nu är ..
Snyggt jobbat iaf, keep up the good work!

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Proffsmoddare

Den förbaskade röda dioden sitter i Jetfläkten den ska bort bort bort!
Coolermaster skulle ha en och annan känga för det, onödigt att förstöra en bra fläkt med massa jävla dioder som inte går att stänga av

Visa signatur

Permalänk

Ser fint ut, men tyckte den var snyggare innan du gjorde nya fronten.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

vad heter gravyr bilds motiven för någon tin allatså vad är det för stil? hoppas ni fattar vad jag menar?

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

Mycket snygg front, högst originellt.

Visa signatur

Det är vetenskapligt bevisat att forskning orsakar cancer hos möss

Permalänk
Medlem

Kan du inte redigera första inlägget så att man ser alla bilder på än gång? Vore superb!

Permalänk

väldigt snyggt du fick en 10 på galleriet

Permalänk
Proffsmoddare

Man tackar så mycket Jag håller just nu på med att göra de sista plexiutsmyckningarna till lådan, sen ska jag se över alla dessa jävla kablar :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Brukar inte gilla massor CCFL och sånt men det här va fanemej snyggt!
Hoppas du kommer till Birdie eller DHw så man får se på riktigt.

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.

Permalänk
Medlem

Så jävla snyggt gjort asså

Visa signatur

YEAH!

Permalänk
Medlem

starkt jobbat!
men en sak måste jag bara säga..

bilderna i updaten http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=2723738... gör att jag tycker att den ser lite för överarbetad ut.. för mycket ljus.. skippa allt ljus i fronten så skulle det nog bli bättre..

Visa signatur

MacBook (svart) | fixedgear

Citera mig om du vill ha svar.

Permalänk

den där fronten gjorde välldigt mycket. übersnyggt!

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKulspruta
den där fronten gjorde välldigt mycket. übersnyggt!

no commnets

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Bluekiwi:
Blir inga stora lan alls för mig :/ Jag jobbar 5-skift och har en niomånaders dotter att ta hand om så det går inte

jetage:
Bilderna som du syftar på är på gamla fronten och den är skrotad. Sen så tycker jag själv att ljuset är alldeles för mycket på bilderna men det beror på kameran allt ljus blir 100ggr starkare. IRL Glöder bara lådan med ett soft blått sken men det kan tyvärr inte min kamera återge Ska försöka låna en ordentlig systemkamera och ta o bättre bilder, eftersom jag deltar i Modd Sm så vill jag ha så bra bilder som möjligt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jetage:
Bilderna som du syftar på är på gamla fronten och den är skrotad. Sen så tycker jag själv att ljuset är alldeles för mycket på bilderna men det beror på kameran allt ljus blir 100ggr starkare. IRL Glöder bara lådan med ett soft blått sken men det kan tyvärr inte min kamera återge Ska försöka låna en ordentlig systemkamera och ta o bättre bilder, eftersom jag deltar i Modd Sm så vill jag ha så bra bilder som möjligt.

okej.. tycker ändå att den är lite för överarbetad.. alltså all gravyr.. det hade räckt med mobo-trayen och kanske en lite mindre där du har döskallen(?) men men..
det är ju bara min åskit..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

IRL Glöder bara lådan med ett soft blått sken men det kan tyvärr inte min kamera återge Ska försöka låna en ordentlig systemkamera och ta o bättre bilder, eftersom jag deltar i Modd Sm så vill jag ha så bra bilder som möjligt.

Alltså Wolverine, jag är enormt ipmpad av ditt arbete. Helt klart snyggaste burk ja sett;).
Borde ju få typ nobelpriset i "datamoddning".
btw, Modd SM, finns det nån hemsida till det??:P

Visa signatur

Moddning is hard working.

Permalänk
Medlem

Jag är glad att du skippade dörrarna finns inget värre dom är bara ivägen... Den nya fronten blev såååå jätte mycke snyggare....

Visa signatur

Karlsson

Permalänk
Proffsmoddare
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer det inget nytt snart? =P

Längtar efter det färdiga resultat av detta monsterbygge!! Har gett mig sååå mkt inspiration så snart blire en plexilåda till mig också! Måste bara fixa lite plexi..

Ne, nu ska jag sova, å drömma lite om plexichassin... *dreglar*