BF:Vietnam har "gått guld"

Permalänk
Medlem

BF:Vietnam har "gått guld"

http://www.gamespot.com/news/2004/03/02/news_6090463.html

Spelet har inte försenats en enda gång så vitt jag vet.

Permalänk
Medlem

Finns det något ställe som man kan beställa från som inte tar en miljon i frakt samt inte ett år på sig att skicka, ifall man skulle vilja importera det, för att få det tidigare än den europeiska releasen?

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Re: BF:Vietnam har "gått guld"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
http://www.gamespot.com/news/2004/03/02/news_6090463.html

Spelet har inte försenats en enda gång så vitt jag vet.

DICE är underbara

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Härligt! Bara att sitta och vänta då.

Permalänk
Medlem

Jupp snart släpps det = D

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem

härligt! fast jag väntar och ser hur bra betyg det får av diverse spelsiter/tidningar innan jag köper det!

Edit: GodZilly -> Varför skulle ett svenskt spelföretag släppa tidigare i USA än i Europa?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

Jäkligt bra av Dice att inte följa trenden med uppskjutning av release datum, men jag kommer inte att köpa spelet direkt utan testa demot först, för att se om det är spelbart på min dator.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
härligt! fast jag väntar och ser hur bra betyg det får av diverse spelsiter/tidningar innan jag köper det!

Edit: GodZilly -> Varför skulle ett svenskt spelföretag släppa tidigare i USA än i Europa?

Det är så det funkar = / Dice har ju gjort spelet men EA släpper det ....

Visa signatur

Orkar inte skriva in mitt system ....

Permalänk
Medlem

Sen är det ju kanadensare och inte svenskar som gjort BF:Vietnam också.

Permalänk
Medlem

Var ska man beställa ifrån?.... webhallen?...

Något bra ställe där man får spelet dagen det släpps vore mys.

Permalänk

438kr inkl. frakt på www.degames.se (Betalningssätt: faktura)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grotesk
438kr inkl. frakt på www.degames.se (Betalningssätt: faktura)

Varför ":D" -smileyn? Är det en sida du rekommenderar eller skämtar du bara för att de inte är något att lita på eller nåt?

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Jäkligt bra av Dice att inte följa trenden med uppskjutning av release datum, men jag kommer inte att köpa spelet direkt utan testa demot först, för att se om det är spelbart på min dator.

Då får du nog vänta länge eftersom dom inte planerar att släppa något demo än på länge iaf.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rigge
Då får du nog vänta länge eftersom dom inte planerar att släppa något demo än på länge iaf.

Var har du läst det? Spelet släpps ju snart och det vore smidigast om det kom ut ett demo före releasen...

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Edit: GodZilly -> Varför skulle ett svenskt spelföretag släppa tidigare i USA än i Europa?

Jag var inte ute efter ett svenskt företag, det var därför jag skrev import samt tog upp att jag vill inte ha fraktkostnader på flera hundra.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Finns en chatt med designern här http://tpn.vg.no/view.jsp?Inr=91

Där det bla. står "Fråga: BTW, the game is looking really nice! How about that highly wanted demo..?"
Svar: " Unfortunately, we will not have a demo. "

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Demo kommer säkert. Dice är hemlighetsfulla tänk på det.

En annan trevlig sak att tillägga är att Bf1942 var inte försenat heller. Dice Canada ägs förövrigt av Dice Sverige.

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

385 kr från Up-North/DVD-palatset: http://dvdpalatset.se/up-north/

Givet köp

Edit: "Battlefield Vietnam släpps: 18/3-04 (OBS NYTT DATUM!)" <- Trevligt, releasen flyttas närmre istället för att skjutas upp

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
385 kr från Up-North/DVD-palatset: http://dvdpalatset.se/up-north/

Givet köp

Edit: "Battlefield Vietnam släpps: 18/3-04 (OBS NYTT DATUM!)" <- Trevligt, releasen flyttas närmre istället för att skjutas upp

15/3-04 har jag hört

Källa: www.Gamespot.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Demo kommer säkert. Dice är hemlighetsfulla tänk på det.

En annan trevlig sak att tillägga är att Bf1942 var inte försenat heller. Dice Canada ägs förövrigt av Dice Sverige.

I en annan BFV-tråd fanns en länk där det stod att det inte kommer komma något demo när de intervjuade någon. Är för lat för att fixa länk för tillfället.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Droogie
15/3-04 har jag hört

Källa: www.Gamespot.com

Han menar nog Sverige releasen..

Permalänk
Hedersmedlem

Någon swecare som kommer sätta upp en dedikerad server på bra uppkoppling? Alltid roligt med efterhandssnack på forumet.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Någon som beställt från denna sida? Dom har det lägsta priset jag sett samt fri frakt.

http://www.yeees.com/varer/PC/PC0111.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Han menar nog Sverige releasen..

Ooops! .. Finns det olika releaser? Gör mig inte ledsen nu och säg att jänkarna får det innan oss

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baeri
Någon som beställt från denna sida? Dom har det lägsta priset jag sett samt fri frakt.

http://www.yeees.com/varer/PC/PC0111.html

Varning varning!
Kolla på pricerunner.se vad folk tycker om det företaget.
Inte speciellt glada miner.

Permalänk

Aja, jag har redan bokat mitt, kommer dock samma dag som UT2k4 släppts så man får väl se när det blir

Dock så ska man kunna lira Vietnam om man kan lira 1942an.
Kan man lira Desert Combat så ska det inte vara några somhelst problem vad jag hört.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Såg att www.degames.se har det inne för 409kr, verkar bra.
Ny butik så det är väl därför.

Permalänk
Medlem

Ja akta dig för Yeees, de är farliga.
Läs till exempel denna tråd på dvdforum om dom.

Själv så har jag en kompis i USA som köper spelet och skickar det till mig. 290 spänn

Permalänk
Medlem

Vekar som BFV kommer ut 4 dagar före UT2004 nu. BFV nya datum är den 15 mars, alltså om tio dagar (enligt webhallen, där jag har beställt=))

Permalänk
Hedersmedlem

beror om man räknar på Amerika eller Europa releasen.
Om jag fått det rätt så är BF vietnam en dag för UT2004 i Europa.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG