Permalänk
Avstängd

Vart hittar jag det här chassit?

Vart kan man köpa det här chassit har kollat runt lite men hittar inte det.
http://www.sweclockers.com/html/recension/rec_040418_lian-li_...

Permalänk

Läs sista sidan i artikeln igen...

Permalänk
Medlem

Dvs har inte kommit än..

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem

Verkar inte vara så bra chassi

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk

Inte så bra? Den inre delen ser ju väldigt lovande ut. För något år sedan så planerade jag typ samma sak när jag tänkte bygga mig ett eget chassi. Fast som aldrig blev av. Vänder man på moderkortet så hamnar kylningen på grafikkortet uppåt istället vilket kan ge bättre kontakt mellan fläns och GPU för vissa moddar. Hade även tänkt att ha en egen del i chassit för hårddiskar som kyls separat med färsk luft som sedan kunnde ljuddämpas mycket smidigare.

Det enda jag inte gillar med det chassit skulle vara det yttre utseendet och kylningen av hårddiskarna som inte såg allt för effektiv ut.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

vet ni när det kommer ut till marknaden då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plutten2k4
vet ni när det kommer ut till marknaden då?

Nej,
men håll utkik på gtek.se tror dom kommer ha det först
eftersom dom verkar vara återförsäljare i Sverige av Lian-Li.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Mailde och frågade för ett tag sen, då sa de att den skulle börja säljas någon gång i maj

Visa signatur

Athlon XP 2500+ @ 2039Mhz, ABIT AT7-MAX2, 512MB RAM, Asus Radeon 9600SE, 2st Phillips 17" CRT, Asetek Waterchill.