Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Antar att du inte följde länken?
Deluxe edition med de två spelen. Så säg inte nej om du inte följt länken.

Jag följde länken, men den är ju inte särskilt relevant eftersom det inte är frågan om att sälja deluxe edition utan att sälja battlefield + expansion...
Och eftersom battlefield+exp kostar som jag sa (dvs 328) så är väl det bra mycket mer relevant än vad den mer exklusiva "deluxe edition" kostar?

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Tja... säljer man det tillsammans så är det nästan som deluxe iom att inget mer följer med förutom de två spelen. Jag reagerade bara på att du sa nej.
Deluxe kostar visst så mkt du hade enkelt kunna säga att de kostar styckvis si och så mkt utan att säga emot mig.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Ehm... Jag förstår faktiskt inte ditt resonemang alls.

Jag tycker fortfarande att det är högst befogat att säga emot dig eftersom du påstår att battlefield+exp kostar 141 kr mer än det egentligen gör...

Visst, om man följer länken visar det sig att det finns något som har det pris du angav, men det är inte samma sak som trådskaparen pratar om, utan en mer exklusiv version (som förstås är dyrare)...

Eftersom nu trådskaparen inte har denna deluxe-utgåva så förstår jag faktiskt inte alls varför man skulle ta hänsyn till detta högre pris?!

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Vem fan köper ett begagnat PC-spel som kräver cd-key?
sedan 300kr???

typ 75-100kr för BF och 50kr för exps...något mer kan man inte kräva av något begagnat spel som BF!

Sålde mitt BF till min lillebrors polare. Inga problem och det var självfallet med CD-key
Men sen är jag ju en pålitlig karl och skulle inte i min vildaste fantasi börja bruka en CD-key som har tillhört ett sålt original spel. Kan man inte lita på dem man känner så är det bara säga upp bekantskapen direkt.
Han fick köpa det för 200 kr, detta var 1 månad efter BF släppt xut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av evil penguin
Ehm... Jag förstår faktiskt inte ditt resonemang alls.

Jag tycker fortfarande att det är högst befogat att säga emot dig eftersom du påstår att battlefield+exp kostar 141 kr mer än det egentligen gör...

Visst, om man följer länken visar det sig att det finns något som har det pris du angav, men det är inte samma sak som trådskaparen pratar om, utan en mer exklusiv version (som förstås är dyrare)...

Eftersom nu trådskaparen inte har denna deluxe-utgåva så förstår jag faktiskt inte alls varför man skulle ta hänsyn till detta högre pris?!

Ifall deluxeutgåvan begagnad kostar 350 spänn så är kanske hans krav på 300-320 spänn lite mkt... Jag gav bara information. Hur han tolkar den är sen upp till honom.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if