Hur många zeldaspel..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilfirin
Dom har ju Wind Waker med OOT+Master Quest fristående på Webhallen.

Jag betalar inte 650spänn för det!!

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

pr0nandy: Här i sverige? Du har inte kvar den eller vet om det finns nåt info om den på nätet?

Exerco:
Ett litet exempel (antar att Gold Edition är med OoT????)
Gamecube i fint skick, 1 handkontroll, 1
minneskort 4 MB, 1 originalspel : The legend of
zelda, The wind waker(Gold Editon),
Metroidprime.
Pris: 1000:-
Hämtas i Umeå, skickas inte

hittade annonsen här:
http://www2.blocket.se/view/2445373.htm?l=0&c=1&city=0

/Morleon

Edit:

Hittade också den här:

Jag säljer mitt Game Cube (Metroid Prime Pak)med
en handkontroll, minneskort och spelen Metroid
Prime och Zelda the wind waker limited edition
(innehåller även Zelda - Ocarina of time och
Zelda - Ocarina of time master quest)
Allt i perfekt skick och allt är original.
Köptes i vintras knappt använt, garanti och
kvitto kvar.

Pris 1200 kr

MVH Mats

på adressen

http://www2.blocket.se/view/2378492.htm?l=0&c=1&city=0

Bara att slå till för fan

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!

Permalänk
Medlem

TACK

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pr0nandy
Då jag var liten köpte jag en klocka som innehöll ett zeldaäventyr. Räknas det ?

där sa du nått..

det fanns ju ett game&watch spel med zeldatema också. multiscreen. det borde in i listan också.

bilder
http://www.zeldalegends.net/other/games/gamewatch/

Permalänk
Medlem

killah2: Your a little bit slow?

Den är redan med på listan.

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av granaten
Kommer ett "the four swords" till Gamecube snart vill jag minnas. Verkar rätt kul. Massa multiplayerlägen som deathmatch utöver vanliga coopspelandet.

Jag kan ju då stoltsera med att jag innehar ett exemplat utav ovannämnda spel till Gamecube. Jävligt kul om man är flera men ala FFCC så måste man ha minst 2 gba´s för att köra det multi.
Finns 3 spellägen på det.
Adventure då man springer runt med 4 links och gör "uppdrag". Man samlar ihop ett antal rupeés, får sitt svärd förstärkt, dödar en boss och så warpas man till nästa bana. Själva gameplayet är löjligt lätt, dock så är alla pussel lite jobbigare då allting står på japanska.
Spelläge 2 är adventure fast då tävlar man med varandra
Och Tetra Trackers har jag inte orkat testa än.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Tyvärr grabbar har inte kvar den klockan. Kanske ligger på vinden tillsammans med alla andra leksaker who knows. Åhh nu får man sånna skuldkänslor då man tappar bort saker som är fräna

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

Tog fram mitt SNES sitter o lirar A Link to the Past nu det aeger, har precis fått 3dje svärdet

Visa signatur