European wow-beta. 5 Juli

Permalänk
Medlem

European wow-beta. 5 Juli

http://www.blizzard.co.uk/press/040628wow_signup.shtml
www.blizzard.co.uk

Nuså är det äntligen dags. Hoppas bannemig att ni skriver in er med hela familjens emails, för det skall jag iaf göra.

Visa signatur

Tiden är knapp!

Permalänk
Medlem

fast samtidigt så tycker man ju att dom borde kolla ip# och banna dom som ansöker flera gånger.. dom har givetvis inte sagt om dom loggar det, men om du ansöker flera gånger så skulle jag rekommendera att du byter ip# för säkerhets skull.

Permalänk

Äntligen! som Gert Fylking hade sagt ifall han inte fått kalla fötter och lagt ner sin tradition.

Fast jag vet inte..

Alltså, man måste vara en aktiv beta-testare annars kan man lika gärna överlåta platsen åt någon annan. Jag har ett jobb och vet inte om jag har tid att vara social, jobba, spela WoW, äta, duscha och leecha semesterfilmer samtidigt..

Kan man inte klona sig och signa upp?

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk
Medlem

Det går bara att ansöka en gång till varje adress, så du bör inte testa att ansöka med mamma, pappa, syskon och husdjur, om ni har samma adress.

Visa signatur

"There he goes. One of God's own prototypes. A high powered mutant of some kind, never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. "

Permalänk
Medlem

Kommer de på dig med att fuska så utraderas du totalt ifrån betatestet.

Visa signatur

Alla skolämnen förvandlas förr eller senare till i stort sett bara matematiska formler.
www.leone.tk

Permalänk
Medlem

Violbor: klart fan jag kan ansöka med syskons adress isåfall. De bor ju inte hemma.. Höhö.

Skämt åsido, är det som du säger ang adressuppgifter så kanske det inte är så aktuellt att anmäla sig med mor och fars iaf.

Visa signatur

Tiden är knapp!