Radera filer som ej vill raderas?

Permalänk

Så du har testat 7-8 olika. Jag antar att de var uppdaterade också.
Hur vet du då att du har spyware?

För övrigt håller jag med de andra, de flesta fel man får i Windows är ens eget fel. Tålamod är det enda råd jag har att ge. Windows älskar att lägga filer i arbetsminnet och sålänge de ligger där så vill Windows ogärna ta bort dem. (Stor risk för systemkrasch ifall den filen i arbetsminnet vill hämta något.)
Du kan byta till Windows ME och ändra inställningarna. Där kan man göra vad man vill men jag kan lova dig att du får bara mer problem ifall du gör saker som operativsystemet inte tycker om.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av creepingdeath
fattar du inte vad jag säger?
tror du inte jag känner till att man kan avinstallera program efter att ha haft pc sen 286orna kom?

fakta kvarstår - det är MIN dator MINA program
då ska jag fan själv kunna välja va ja vill radera eller inte radera oavsett eventuella konsekvenser.
så enkelt är det.
vem fan skulle vilja ha en videobandspelare där man inte får spela över videobandet om man spelat in vissa program?

"jo matchen sverige-bulgarien gick bra att spela över, men man fick inte spela över matchen sverige-italien"

det är ju absurt.

verkar inte som att du vart med sen 286orna kom precis..
och nej, så enkelt är det inte........
en vanlig analog videobandspelare är inte alls uppbyggd på samma sätt, du kan radera ett band hur du vill, men det hart ju inget med videobandspelarens funktion att göra
det är nog du som är absurd lilla gubben

Citat:

jag är så JÄVLA konstig att jag anser att JAG borde få bestämma vad jag vill radera eller inte radera på min egen dator

jo, vi märker att du är så "jäääävla konstig"

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Citat:

vem fan skulle vilja ha en videobandspelare där man inte får spela över videobandet om man spelat in vissa program?

"jo matchen sverige-bulgarien gick bra att spela över, men man fick inte spela över matchen sverige-italien"

det är ju absurt.

Inte ifall du just nu tittar på matchen Sverige-Italien då går det inte att spela över.
Ha, jag kan inte ens byta kanal medans jag spelar in. Fast det har ju inte med saken att göra

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Om du köper en dator för 50000:- så kanske du slipper massor med problem.

hahaha...

Visst är det härligt med ironi

Visa signatur

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
Intel P4 2,66 ghz, ATI 9700 pro, 1024mb DDR.