CS 1.5 Läggs ner efter sommaren.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3gz0r
jefla quotar du gör så hoppas man fatta varu svara på!!!??!!
men iaf...
d e steams fel för om nån hade snott i 1.5 så ere så att ja har ju min key o då kan ja använda den.. men me f**t steam så ere ju så key e bindad till ackount life out!!11! lr tills cs 1.7 kommer o de laggar ner me steam... fan vet ja om d kommer 1.7 men om så så skare va utan steam.
o du me din fix,, sejj den så om den e så bra så blir d midre wajn på steam!!1 iof ere inte wajn från mej för d e faktar ja sejjer. sitter tex me steam nu o så muppar d!!!!1! <därför ja logga in här o kolla forume>

Detta kommer få mig avstäng. Here goes.

Din jävla skäggtomte! Kan du lägga ner nu? Det börjar bli jävligt jobbigt att ha ett sorts tinnitus som alltid kommer och irriterar när man minst anar det. Först trodde jag att det var någon på forumet som jävlades, men vilken intelligent människa som helst skulle slutat för länge sen. Du har uppenbarligen inte börjat sjuan än, så jag antar att du är 10-11 år gammal. Ett tips är att LÄRA DIG STAVA. Dina lärare tycker inte om det. Vi tycker inte om det. Ingen tycker om när du skriver som en slaktad pingvin. Du kan inte uttrycka dig på något sätt. Är du en neandertalare? Vet du vad en neandertalare är? Lägg ner nu. Det var roligt först, men nu är det bara jobbigt.

Ja, det är off topic. Lite on topic: CS är dåligt.

Permalänk
Medlem

a3gz0r är ju en klockren cs fjortis. låt han va

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

OnT: Verkar vara rörigt med CS....ms röj är enklare.....

OT: a3gz0r driver nog med oss. Notera att folk kommenterat hans sätt att skriva i alla hans inlägg (och trådar) men han har sällan själv svarat på kritiken. Antingen så beror detta på att han inte kan läsa sådant som inte har med CS att göra eller så är det någon rolig själ som driver med oss.

Edit: a3gz0r hade tydligen kommenterat....:rolleyes:

Visa signatur

.::Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke::.

Permalänk
Medlem

Jag slutade precis spela CS

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ser det på ditt nick OBS skämt!!!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Kan vi få en länk direkt till tråden? Orkar/Hittar den inte...

Visa signatur

Signatur?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
Jävla tråkigt då Steam är det sämsta påhittet sen MSN messenger.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH........!!!!!

Visa signatur

AMD Athlon 2000+ | 512 DDR PC2700 | 80GB HD Maxtor IDE | Club3d Ati Radeon 9800PRO

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3gz0r
men me f**t steam så ere ju så key e bindad till ackount life out!!11!

Om du glöm lösen till ditt account så kan du maila Valve/Steam så kan dem ta bort nyckeln från de accountet. Då är det bara att skapa ett nytt account med den nyckeln och skaffa ett BRA lösenord.
Kolla på Steams hemsida efter mailadressen..

Permalänk
Avstängd

jag blir yr av aegzors inlägg! cs14iscs14iscs14is

Visa signatur

!

Permalänk
Medlem

TiS TRhAED Ha bOen a3gz0r3D

Ingen kan ju stava så illa så han måste driva med oss.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvskall
cs borde folk ha lagt ner för länge sedan

jasså det säger du, hur kommer det sig att du spelar det själv?

Visa signatur

Vi välkomnar vår senaste medlem, FiskeKrok.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3gz0r
själva cs 1.6 gilla ja men f**t steam e så mest inte lol d kan bli!1!! ja sejjer som du ran4 d e leff d låser key till ackount!!!! o sen ere nån som snott min ackount o d e steams fel!!1 sen i steam så kan ja inte klika fort då låser sejj fitt steam!!!!! NI SKA VETA HUR LACK E PÅ STEAM FÖRE STRULAR JÄMT DÅ MAN E MEST SUGEN!!!!!! CS ska enkelt o starta men d e d inte nu,,,..

Ryktas om att Steam låser vissa konton för att en del personer behöver komma ifrån det ett tag. Men vad vet jag.

Permalänk
Medlem

Steam äger mer än 1.5 kan ja lova =P

Permalänk
Medlem

Varför spela 1.5? :/

Det enda som var bättre i 1.5 var...ehrm...eh?...ÖH...hm......Inget?

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FiskeKrok
jasså det säger du, hur kommer det sig att du spelar det själv?

Hahhaha gör jag?

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Varför spela 1.5? :/

Det enda som var bättre i 1.5 var...ehrm...eh?...ÖH...hm......Inget?

varför spela cs alls? gör man det blir man ju bara som a3gz0r och det är vel inge kul?
nej cs kan slänga sig i väggen och glida ner i graven (håller fortfarande tummarna).

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Avstängd

Han kan i alla fall stava på samma sätt varje gång. Det borde finnas som på vissa chattställen, där man kan koppla bort den personen man inte vill se meddelanden från

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
varför spela cs alls?

För att det är världens bästa spel kanske ?

(ler åt de kommande kommentarerna)

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

en till cs-fjolla (skakar på huvet), världens sämsta spel och jag gör allt för att få det att dö ut! (stirrar ilsket på half-life kartongen)

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk

Hahah a3gz0r din lille filur! Jag hoppas verkligen att du driver med oss...

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
en till cs-fjolla (skakar på huvet), världens sämsta spel och jag gör allt för att få det att dö ut! (stirrar ilsket på half-life kartongen)

Cs är inte sämst, det är communityn! (Se på A3gz0r tex... ) Även det som fick mig och många, många andra att sluta med cs.
Men ändå, stirra inte ilsket på HL, det förtjänar bättre, och det vet du! ^^

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Steam suger, inget snack om saken!

...nej i själva verket får jag inte ens igång det på någon av mina datorer, så jag kan juh inte göra en bedömning

Jag skippar cs och väntar på HL2, men så kommer det aldrig!?
Inget kul när man köpt ny dator..

Jaja, ett stort tack till Valve som suger mest gnu!

Visa signatur

Citerar: "Äldreboende i framtiden kommer bara vara ett enda stort LAN.."

Permalänk
Medlem

själv har jag lagom tröttnat på 1.5, nu är det 1.6 och 1.3 som hägrar

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3gz0r
mog1 svar.... .. du ja kört cs rett länge så ja vet va ja snacka om OK?!!1?

Jupp, det märks!

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk

Håller med.. HL och CS är jäkligt bra spel egentligen bara att det förstörts av massa "LOL! OWNSOR! AEGD! TROOOOLIGT!" skrikande fjortisar!

Visa signatur

"Har du glömt bort att Splinter Cell är tråkigt och att Metal Gear Solid piskar det som en läderintresserad tysk från Bayern?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
en till cs-fjolla (skakar på huvet), världens sämsta spel och jag gör allt för att få det att dö ut! (stirrar ilsket på half-life kartongen)

.... Stackare.

Men du har fel. Frågan om C-S och H-L är världens sämsta spel är inte subjektiv. Jag säger inte att man måste gilla det, men du ljuger för dig själv lilla barn då du kommer med sådana påståenden.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thepostaldude
en till cs-fjolla (skakar på huvet), världens sämsta spel och jag gör allt för att få det att dö ut! (stirrar ilsket på half-life kartongen)

Så du har den framme då ifall du skulle bli liite sugen

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

tss inte en chans att jag skulle bli sugen på att spela cs, gardis84 jasså jag ljuger för mig själv ack jag skulle inte tro det, visst sen får man tycka som man vill och det gör jag och jag tycker cs=skit

Visa signatur

Gillar att skälla på cs nördar.
mer CO-OP till folket!
Amd64 3200+ Abit kv8 guru Radeon AX800pro 256Mb vivo 1024Mb ddr 120gb hdd.

Permalänk
Medlem

Hehehe!
Det är alla har olika smak.... hur hade Far Cry sålt om alla tyckte som mig Som du förstår tycker jag att det spelet är helt otroligt dåligt. VÄLDIGT snygg grafik men ingen utmaning överhuvud taget.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Gott att WON dyker snart , kommer mer spelare över till 1.6an ( dvs mer folk och få stryk av ).

Cs är ett av få spel som jag har lirat länge och ofta som jag inte har tröttnat på , kan kanske bero på att jag är lättroad eller nått ?

Bara Fallout 1 / 2 samt Arcanum som kan kriga om mina speltimmar annars.
Spel med flashiggrafik och ingen kännsla tilltalar inte mig.

Sen att det är "inne" på SweC och snacka skit om CS är knappast dagens suprise.
Men när ni växer upp ska ni allt se att ni med kan gå med på att folk gillar andra saker än vad ni gillar

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10