Min HD stör ut Taxi Hägersten

Permalänk
Avstängd

jag förstår inte vad som är så livsfarligt med att jorda den till elementet?

Visa signatur

640K is enough for anybody!

Permalänk
Medlem

Jag fick in ett NMT samtal med Leif "Loket" Ohlson och någon live i bingolotto när jag scanna lite NMT telefoner

Permalänk
Medlem

i madrid fick jag in radio på mina högtalare
skitjobbigt att lyssna på pop samtidigt som man spelar kaos-spel som Deus Ex: Iw

Visa signatur

Amd Athlon XP 2600+, MSI K7N2 Detla series, ATI AIW 9700pro, Seagate 120GB Barracuda 7200.7, XP pro SP2.

Permalänk
Avstängd

Hmm... Frågan är om sådan stark strålning påverkar människokroppen? Låter lite otäckt tycker jag. Vi borde låta hårddisken gå runt mellan oss en mån i taget. *fniss*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twister
jag förstår inte vad som är så livsfarligt med att jorda den till elementet?

Jorda i elementet, då KAN elementet/elementet strömförande, och iom att elementen sträcker sig från rum till rum, lägenhet till lägenhet osv. kan någon stackars sate få i sig ström när han hon vidrör elementet i andra rummet eller lägenheten !!!

Säger sig ganska självklart varför inte jorda i elementen tycker jag.

Visa signatur

Gaming: CM storm sniper, FSP Aurum 750W, Asrock X370 Taichi, Ryzen 5 1600, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz, ASUS Radeon RX Vega 56 ROG Strix, Soundblaster ZBrandvägg: SUGO SG13B-Q, Corsair SF450 450Watt, Noctua NH-L9x65, Xeon e3-1220L 1,1Ghz, 2xSAMSUNG 4GB DDR3L ECC RAM, 2.5 HDD WD AV-25 320GBLab Server:Yeong Yang yy-0221, antec signature 650W, TYAN S2469, 2xOpteron 2600 Noctua NH-U9DO, 8x1GB ECC REGHTPC: Silverstone GD09, AsRock Killer x370, Ryzen 2400g, 2x8GB Crucial Tactical 3000Mhz