ALLITD LAGG I Americas Army...

Permalänk
Medlem

ALLITD LAGG I Americas Army...

läs topic, jag kan gå in på en server från eye en svensk, de står att jag ska pinga 100...eller 30...när jag väl e inne i spelet så pingar jag adlrig under 1000.....aldrig....aldrig.....nått som e jääävligt fel med hela dedär spelet? inställning?
laggar nada i tex c-s, ut2003, q3....inget av dom laggar de i...men jävlar i AA...där pingar man 1000 hela tiden....varför? blir ju helt jävla galen på dehär

Visa signatur

| Abit KR7A | | AMD Athlon XP 1700+ @ 1700+ | | 256 DDR | | 60gb Baracuda IV 7200 rpm | | GFTi 2 64mb Tv-Ut | | SB Live 5.1 | | Chieftec supermidi, Svart, 340w | | Win2k |

Permalänk
Medlem

1000? Jag har omkring 200-320 på HomeLan servrar. På svenska servrar ligger jag på 50-100...

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Hedersmedlem

hehe......
Min router gör att pingmätaren blir alldeles tokig ...=)

Jag startar med.....säg....runt 50 (swe) .....sedan står det:
45, 40, 35, 30, 25, 20, 15, 10, 5, 0........& sedan börjar det om på något nytt & tickar ner,.........
Men Ping-mätaren i server-sökningen verkar vara bra.....Går oftast på den

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Avstängd

tycker det fungerar bra här

Permalänk

Re: ALLITD LAGG I Americas Army...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paddan
läs topic, jag kan gå in på en server från eye en svensk, de står att jag ska pinga 100...eller 30...när jag väl e inne i spelet så pingar jag adlrig under 1000.....aldrig....aldrig.....nått som e jääävligt fel med hela dedär spelet? inställning?
laggar nada i tex c-s, ut2003, q3....inget av dom laggar de i...men jävlar i AA...där pingar man 1000 hela tiden....varför? blir ju helt jävla galen på dehär

Om du har 1000 i ping, så måste du lira på ett 56-modem eller liknande? Jag kör på 2.5 Mbit och ligger mellan 100-300, aldrig över...eller kanske ibland på amerikanska servrar med 26 pers inne.

Visa signatur

Undrar när Elvis gamla slagdänga "In the ghetto" blir vår nationalsång..