Program som kan bränna fler skivor åt gången?!

Permalänk
Medlem

Program som kan bränna fler skivor åt gången?!

Som topicen säger, så letar jag efter ett program som kan bränna fler skivor åt gången...
Missförstå mig inte nu, jag menar INTE att jag vill bränna typ 6 skivor samtidigt, utan jag vill välja mappar och filer åt kanske 10 cdr skivor på en gång och sen starta bränningen för cd1.
Sen när bränningen är klar så matas cdn ut och man behöver bara stoppa in cd 2 sen fortsätter nästa bränning.
Är ni med på vad jag menar eller?
Finns det nått sånt program? Kan nero fixa det?

Permalänk
Medlem

nero kan ndet ja, välj bara hur många kopior du vill ha.

Permalänk
Medlem

Det är inte flera kopior han vill göra... han vill göra en backup till cd...

Permalänk
Medlem

ok, missförstod där, det han vill göra är alltså att fortsätta med en ny cd när utrymmet är slut på den första. då vet jag inte.

Permalänk
Medlem

Thiesen: stämmer, jag vill bränna t.ex. några gb på säg 5-6 skivor utan att behöva välja vad jag vill ha på nästa skiva när den föregående bränningen är klar.
Skulle vara så skönt att välja en lista med filer och sen bara behöva byta cd när den första skivan är full...

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Nero 6 ska klara av det. Har själv inte provat det, men det som sker då är att filerna komprimeras och sen när första skivan är full så stoppar min i nästa tills allt är utbränt.

sen kan man antingen packa upp allt och beta av skivorna elle så kan man gå in på en enskilld fil och bara packa upp den till valfritt ställe.

Visa signatur

I'm not a n00b, not yet a 1337!

Permalänk
Medlem

knasboll: ok, men måste filerna komprimeras först? tänkte bränna ett antal mp3 skivor som man helst ska kunna spela upp i en mp3cdspelare, då kan ju inte filerna vara komprimerade...