Rolig bugg på far cry

Permalänk

Rolig bugg på far cry

Har kommit rätt långt nu på far cry. Håller på och ska spränga dem 3 tornen.

Banan innan skulle jag döda en sån där bjässa som bara skjuter raketer. Använde 2 granater och 2 raketer på han. Undrade var han hade tagit vägen efter explosionerna. Visade sig han satt fastklistrad mot taket och splattrade, en klar bugg där lol

Permalänk
Medlem

Hehehe... har just klarat den banan... där finns en rolig bugg upptäckte jag... nu minns jag inte vädersträcket men ungefär på den platsen där det där skeppet dyker upp så fanns det ungefär 5 gubbar som stod uppe i fria luften och sköt luftvärnsskot på mig... jag tänkte "vafan... detta måste kollas" så jag fuskade mig upp i luften för att kolla på dom... så väldigt komiskt ut iaf...

Permalänk
Avstängd

tyckte inte det såg så roligt ut.

Permalänk

TCO1992 = Party puker.

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thiesen
Hehehe... har just klarat den banan... där finns en rolig bugg upptäckte jag... nu minns jag inte vädersträcket men ungefär på den platsen där det där skeppet dyker upp så fanns det ungefär 5 gubbar som stod uppe i fria luften och sköt luftvärnsskot på mig... jag tänkte "vafan... detta måste kollas" så jag fuskade mig upp i luften för att kolla på dom... så väldigt komiskt ut iaf...

Gubbarna i luften är gubbarna som ska vara fienderna när man kommer till båten. Båten spawnas först när alla 3 tornen är sprängda. Smått kul när man dödat gubbarna, spränger tornen, kommer tillbaka till båten, var på Jack säger typ "It looks heavily guarded" eller något. THE WHOLE FUCKING CREW IS DEAD ALREADY!!! kul.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0zzy
Gubbarna i luften är gubbarna som ska vara fienderna när man kommer till båten. Båten spawnas först när alla 3 tornen är sprängda. Smått kul när man dödat gubbarna, spränger tornen, kommer tillbaka till båten, var på Jack säger typ "It looks heavily guarded" eller något. THE WHOLE FUCKING CREW IS DEAD ALREADY!!! kul.

Ah... det var just den biten som jag inte riktigt förstod... vafan... båthelvetet var ju hur tomt som helst juh... hehehe... tack för den upplysningen...

Permalänk
Medlem

Jag hittade en sak på banan du är på, det kan inte direkt kallas för bugg, men en klar miss är det i alla fall!
När man kommer fram till ön på tredje tornet kan man klättra upp för berget utan att döda en enda fiende! Det eller ta den rätta vägen mellan bergen, genom deras läger, och upp för berget på gången som leder till tornet...
När man står där uppe tillsammans med en stor sten kan man även ställa sig emot stenen och se rakt igenom den. Det är nog en bugg.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell