Permalänk
Medlem

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=228...

Så löste jag det och det funkade fint så länge jag använde det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nu va det inte så att han ville få ner ljud nivån utan hur han skulle kunna montera en hårddisk på en 5.25 plats och de ja länka till var "delar" som man kan använda sig av om man vill sätta in en hårddisk på en 5.25 plats...

Visa signatur

|| AMD64 Winchester 3200+ @ 2040mhz || Minne 2x512mb|| Radeon 9800pro 128mb || Abit AV8 3RD EYE || HDD 1TB ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx
nu va det inte så att han ville få ner ljud nivån utan hur han skulle kunna montera en hårddisk på en 5.25 plats och de ja länka till var "delar" som man kan använda sig av om man vill sätta in en hårddisk på en 5.25 plats...

Det var väl ändå liksom på sätt och vis det som hela tråden handlade om. Men tack ändå

Anledningen till att jag vill ha gummi är att det känns som att diskarna skulle sitta säkrare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mqx

Hehe då var det jag som va lite trög då

Visa signatur

// Nipp0

Permalänk
Medlem

Märker man skillnad på ljudnivå och vibrationer? Funderar på att göra det på min egna dator också.

Visa signatur

Laptop: FSC Amilo sa3650 med ZM87 + GraphicBooster (Externt Radeon HD3870)
Laptop: MacBook Pro 13" 2011

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PrinsValium
Det var väl ändå liksom på sätt och vis det som hela tråden handlade om. Men tack ändå

Få ner ljudnivån menade jag alltså.

Permalänk
Medlem

varför leta skumma band kör med resårband funkar utmärkt

//Peppo

Visa signatur

Amd 64 3500+ Geforce4 ti4800SE 128mb, 1024mb ram 120gb hårddisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nipp0
Hehe då var det jag som va lite trög då

Det tycker inte jag, för jag tycker det verkar vara smartare med hans idé, eftersom att han då får in dom, och även får ner ljudnivån, vem kan tacka nej till det ? Blir säkert billigare också.

Sen så är du ju inte trög, det är ju bara kolla på din avatar

Permalänk

citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Ursprungligen inskrivet av pandemon
Sybehörsaffärer?

Så lite så, vi är ju här för att hjälpa varandra ju!

tänk om alla swecare hade tänkt så:) rätt intsällning!:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av billybanan
citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Ursprungligen inskrivet av pandemon
Sybehörsaffärer?

Så lite så, vi är ju här för att hjälpa varandra ju!

tänk om alla swecare hade tänkt så:) rätt intsällning!:)

Tryck på citera iställe, blir bättre, klagar inte, försöker bara hjälpa.