Permalänk
Medlem

Matrial i PCV1000

Någon som vet hur man kan få tag på det matrialet som sitter i fronten på Lianli pcv1000 alternativt Apple G5. Spånar på lite planer ang en htpc.

Kanske finns något metalvaruhus som säljer det grovmaskiga nätet. Nå någon som vet?

Mvh Erc

Visa signatur

Datateknik på Kungliga Tekniska Högskolan.

Permalänk

det borde även finns i stylingaffärer för bilar då man brukar byta "grillen" på bilarna.. annars så tror jag metallvaruhuset har ganska smalt på det eftersom de oftast bara säljer blanka plåtar så att säga.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk
Medlem

Jo tyvärr tror jag också att metallvaruhuset inte säljer något liknande. Det skulle vara om dom har några stora plåtar som är stansade från början, som dom kan såga upp av. Men det kanske inte är så troligt. Dessa stylingaffärer för bilar. Var kan man hitta dessa tro?

Det lilla problemet i det hela är att det helst skulle vara 5 - 8 mm tjockt också, det kan kanske bli svårt att hitta, Eller vad tror ni? I värsta fall kan man ju använda sig av en pelarborr och borra alla hålen för hand. Det handlar om en front till en htpc, vad tror ni är bästa alternativet? Att skaffa en platta tjock alu och sedan borra allt med en stabil pelarborr. Eller att jaga redan färdigbehandlat råmatrial?

// Erc

Visa signatur

Datateknik på Kungliga Tekniska Högskolan.

Permalänk
Avstängd

jag har ca 20 kvm hemma...

Visa signatur

| Barton 1833@2200mhz | NF7-s 2.0 | 2x256mb TwinMos PC3200 |
MSN: per_87@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Du har pm

Visa signatur

Datateknik på Kungliga Tekniska Högskolan.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erc
Du har pm

ä du rädd att jag hinner sälja allt lr?

Visa signatur

| Barton 1833@2200mhz | NF7-s 2.0 | 2x256mb TwinMos PC3200 |
MSN: per_87@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Nejdå, tänkte bara att vi inte skulle skita ner tråden med privatameddelanden.

Visa signatur

Datateknik på Kungliga Tekniska Högskolan.

Permalänk

Titta in hos din lokala undertaks-firma aluminium/plåt kasetter av måttet 600x600 och 600x1200 bör finnas,är dock lite osäker på tjockleken.