Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GratZ
Vilka skillers är bäst för en hammerdin, combatskillers eller offensive auras?

Har två summoning, någon barbar combat och några barbar masteryskillers, så vad är de värda i paladin skillers?

Jaså du är på g GratZ? jag startar ett game då, hoppa in så fort du kan om du kan.

namn: sweclockersandr
pass: swec

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andreasdr
Jaså du är på g GratZ? jag startar ett game då, hoppa in så fort du kan om du kan.

namn: sweclockersandr
pass: swec

Kör du ladder? Jag kör non-ladder så jag kommer ej in.

Permalänk
Citat:

Kör du ladder? Jag kör non-ladder så jag kommer ej in.

Aha, ok, tyvärr :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Vilka skillers är bäst för en hammerdin, combatskillers eller offensive auras?

Har två summoning, någon barbar combat och några barbar masteryskillers, så vad är de värda i paladin skillers?

Man får mer skada utav Combat skillers, men dom är ochså värda mer än offensive skillers.

Permalänk

Nån som har en 4-sockad phase blade för trade på softcore laddern? Ska göra en passion

Permalänk
Medlem

Vad är en Arm of King Leoric värd ungefär på non-ladder softcore?
Är i behov av en till min Necromancer så är det någon som sitter på en sådan är jag intresserad av ett byte.

Permalänk
Medlem

har tyvärr inte någon arm of king leoric, men en Boneshade om du är intresserad.

Visa signatur

- MSI 550 Tomahawk - Ryzen 7 3700 X - 32 GB - (GTX280) - Corsair 850W - LG W2600HP BF

Permalänk

börjat lira igen, men jag orkar inte sc, så jobbigt att jag måste klara norm i sc för attt kunna göra hc chars, å alla mina chars e deletade

Permalänk
Medlem

Skulle man kunna få två Ohm och en Maras för en Zod?

Permalänk
Medlem

Hjälp!! Nu när jag skulle spela Diablo 2 LoD fanns det inga gateways som funnits där förut.. Hur fixar man så man får tillbaka dom gamla?

Permalänk

Ja har en +1 Elemental Skills/+30 Life GC för trade, vill ha en +1 Fire Skills eller någon palaskillers för den.

Visa signatur

Philips 273E | Gigabyte MA770-UD3 | Phenom II 940BE@3.4Ghz | OCZ Vendetta 2 | 2x2048MB Corsair XMS2 | Radeon HD4770 512MB | Antec P180B | Corsair Powersupply 520W | Logitech MX1100 | Logitech Illuminated | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberfrog
Ja har en +1 Elemental Skills/+30 Life GC för trade, vill ha en +1 Fire Skills eller någon palaskillers för den.

Har en pala combat skiller att byta bort för den, men jag tror inte du vill bara ha en för den, eller?

Permalänk

Om man kör hammerdin, vilken skiller ger mest då?

EDIT: Ja e SCL oxå.

Visa signatur

Philips 273E | Gigabyte MA770-UD3 | Phenom II 940BE@3.4Ghz | OCZ Vendetta 2 | 2x2048MB Corsair XMS2 | Radeon HD4770 512MB | Antec P180B | Corsair Powersupply 520W | Logitech MX1100 | Logitech Illuminated | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem
Citat:

Combatskillers

Permalänk
Medlem
Citat:

Om du läser ett par inlägg upp så ser du vad jag skrev om det.

Permalänk

Onix om du e SCL ladder så kan vi byta min elemental skiller/30 life mot en combat då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Onix om du e SCL ladder så kan vi byta min elemental skiller/30 life mot en combat då.

Japp jag lirar scl. byter gärna med dig, skriv till *mattias_onix. Är nog online vid halv ett så det är bara att skriva..

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av onix
brhh hatar när folk håller på så där, dålig stil av dig ageblaster.
Blev av med några saker på det sättet, dock inga bra saker som tur va.

Precis, jag skulle tvinga han att lägga objektet på marken och gå bort en bit så att jag kunde ta upp det. Men då skulle han nog tro att man försökte lura honom istället

ageblaster: Behandla andra som du själv vill bli behandlad, dålig stil av dej *FNYS*

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

om jag hittar HEXFIRE på act 1 nightmare har jag tur då????

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Avstängd

Vad är hexfire?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Vad är hexfire?

HEXFIRE

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Avstängd

Sån har aldrig jag hittat i alla fall (tror jag)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866

Ja det är tur , men den är inte så svår att få ..har nog fått den ett tiotal ggr..

Permalänk

vad är en HEXFIRE?

Visa signatur

A7V8X, XP1700@1833Mhz, Micron 2x256MB pc3200, Radeon 9800SE 128MB

Permalänk
Medlem

Någon som har Max dmg jewels? Max req clvl 18.

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulf Dennis
vad är en HEXFIRE?

Ett svärd, klicka på länken han gjorde och skriv in namnet på den sidan om du vill se hur det ser ut

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan866

allting man hittar gör man av tur.
det kunde lika gärna ha varit en cracked sash, dock är chansen lite mindre att hitta uniqa items jämnfört med normala.

Permalänk
Avstängd

Det går ju att skapa egna unika vapen men då krävs ju rätt runor.
Vilka är bäst, dom man gör själv eller dom som redan är unika när man hittar dom?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Vilka är bäst, dom man gör själv eller dom som redan är unika när man hittar dom?

Hur skapar man egna unika vapen? Gula (rare) går väl skapa men inte unika?

Permalänk
Medlem
Citat:

Det går inte skapa egna unika vapen, du kanske syftar på runord?