Permalänk

Testa nättagg utan moderkort

Hur kopplar man i atxkontakten för att man ska kunna köra utan resten av komponenterna? Jag är nästan säker på att jag läst om det för något år sen, är det någon som vet hur man gör? Jag vill kolla om det nya agget jag köpte låter mindre än det gammla...

Visa signatur

Athlon XP 2500+ @ 3200+ | A7N8X-deluxe | 1 Gb PC3200 | 160 Gb Samsung SATA-disk | Sapphire Radeon 9800SE

Permalänk
Medlem

Koppla ihop grön med valfri svart sladd.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Re: Testa nättagg utan moderkort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pablo Villa
Hur kopplar man i atxkontakten för att man ska kunna köra utan resten av komponenterna? Jag är nästan säker på att jag läst om det för något år sen, är det någon som vet hur man gör? Jag vill kolla om det nya agget jag köpte låter mindre än det gammla...

Om du är nästan säker på att du har läst det här, Varför inte sök först? Det går oftast fortare att få svar på frågan att söka än att göra en tråd och vänta tills nån svarat.

"...för något år sen" Dec 2003:rolleyes:

Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk

Tack för hjälpen mashie!

Visa signatur

Athlon XP 2500+ @ 3200+ | A7N8X-deluxe | 1 Gb PC3200 | 160 Gb Samsung SATA-disk | Sapphire Radeon 9800SE

Permalänk
Medlem

Re: Re: Testa nättagg utan moderkort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bAwA*
Om du är nästan säker på att du har läst det här, Varför inte sök först? Det går oftast fortare att få svar på frågan att söka än att göra en tråd och vänta tills nån svarat.

"...för något år sen" Dec 2003:rolleyes:

Kan det vara så att han har läst det någon annanstans än på Swec?
Finns fler sidor på internet än denna.. *upplyser*

Visa signatur

// paran0id