Permalänk
Medlem

Min dator segar sönder

vet inte vad som kan vara fel. MIn flickvän skulle installera the sims (köpt spel) men det funkade inte. Sedan dess är min dator skit seg, MSN loggar in och ut och mitt internet (BBB) är segare än 56K modem!

vad tusan kan vara fel? har jag fått ett virus?

kan någon tipsa om ett pra virusprogram som man lagligt kan ladda ner och söka igenom datan?

Visa signatur

Arch enemy is tha shit!
All Hail Hasselhoff. The hunk of the universe!

Permalänk
Medlem

http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_princi...

Gratis online-scan

Kan det verkligen vara det spelet som gör att Internet går segt? Du laddade inte hem några filer så att du skulle kunna köra utan skiva eller nått sånnt?

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem

Jag hade en polare som drog in UT2k4. Det tar ca 4-5 gig + eventuell ISO om man vill säkerhetskopiera, vilket han ville

Efter det var hans dator riktigt seg. En defrag löste det.

Nu vet jag inte hur stor HD du har eller hur stort the sims är, men testa en defrag...

Prova en systemåterställning annars.

Kolla dina processer, något som ligger och tar din systemkraft? Isf, googla processnamnet och se vad du hittar.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

grejern är den att jag avinstalerat the sims och efter det har hela burken blivit ruskigt seg =/

Visa signatur

Arch enemy is tha shit!
All Hail Hasselhoff. The hunk of the universe!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SWE] Willybob
grejern är den att jag avinstalerat the sims och efter det har hela burken blivit ruskigt seg =/

Kan fortfarande hjälpa med en defrag :).
Men det borde naturligtvis inte kännas segare än förut för det. Behöver inte heller ha något samband med the sims.

Testa du med en defrag :).