Muskampen 2025: Segraren korad!

webbdesign - vitt i IE och grått som jag vil ha det i Mozillla ?

Permalänk
Medlem

webbdesign - vitt i IE och grått som jag vil ha det i Mozillla ?

Tja
jag har gjort en hemsida allt är bra förutom en grejj.
om ni går in på kollar på www.wlbclan.com/hej/
kolla sen på "Guestbook" då ser dom som har InternetExplorer att det är en ful vit "ram" runt gästboken, men ni som använde mozilla etc. ser inte detta utan det är grått och fint som det ska vara.

Min fråga är varför blir det så här?
Jag vill att det ska vara grått runt gästboken så det ser snyggt ut som det gör med mozilla.

Någon som kan hjälpa mig?

MVH// bONzO^

Visa signatur

i7 7700k + Kraken X62 : ASUS STRIX Z270F : G.Skill Trident Z 2x8gb 3200MHz : Radeon RX Vega64 Limited Edition : Samsung 850 250gb : EVGA SuperNOVA 750 G2 : NZXT S340 Elite

Permalänk
Medlem

Varför har du inte med html, body m.m. på gästbokssidan? Hur som helst är det förmodligen så att du inte satt bakgrundsfärg vilket gör att IE väljer vit som standard och Mozilla väljer grå.

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.

Permalänk
Medlem

men det grå jag vill ha e juh inte någon standad färg precis.... jag har sakt att det ska vara den gråa färgen som bakrund i IE med det vill den inte ha?
snackade med en kompis innan och han sa att det kan vara att IE inte läser alla taggar ? och mozilla gör? kan det vara så ? isånna fall vilken tag då ?
sen har jag lixom lakt grå som bakrund över allt men det vill inte ändra i alla fall.

Adressen är ändrad! www.wlbclan.com bara

Visa signatur

i7 7700k + Kraken X62 : ASUS STRIX Z270F : G.Skill Trident Z 2x8gb 3200MHz : Radeon RX Vega64 Limited Edition : Samsung 850 250gb : EVGA SuperNOVA 750 G2 : NZXT S340 Elite

Permalänk
Medlem

<tr" cellspacing="0" > ?

validera sidan så får du nog bort en del av problemen

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

hejsan igen ska bara säga att hackern bONzOÅ läste fallet
Daniel : fel

det jag gjorde var att lägga in en body över allt å sen grå bakgrund
tack iaf för att ni försökte hjälpa mig

MVH// bONzO^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bONzO^
hejsan igen ska bara säga att hackern bONzOÅ läste fallet
Daniel : fel

det jag gjorde var att lägga in en body över allt å sen grå bakgrund
tack iaf för att ni försökte hjälpa mig

MVH// bONzO^

Du menar väl hacker weird? För att citera mig själv: "Varför har du inte med html, body m.m. på gästbokssidan?".

Visa signatur

Visionär bakom Sveriges största publika spelsatsning. Säger jag mer så blir jag förmodligen bannad igen.

Ställ krav! Involvera er! Tänk utanför sandlådan.