Permalänk
Medlem

Shell Account Tips :D

Tjenare Boys 'n Girls!
Ville bara tipsa er om en Shell Account sida jag hittade här om dagen.
http://m-net.arbornet.org
Skapa konto genom att telneta m-net.arbornet.org

Visa signatur

[ ... ]

Permalänk
Hedersmedlem

Hur är de jämfört med de andra?

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Bättre... jag testade de flesta av dem.
Kan va för att jag gillar FreeBSD som de kör...
FreeBSD 4.6.2-RELEASE-p26 i386

Visa signatur

[ ... ]

Permalänk
Medlem

750 mhz cpu :> Stabila grejer, Vad får man köra på dom då? Funderade på att mosa upp en bnc åt mig själv, Tillåter dom sånt ?

Permalänk

Vad har man ett shell-konto till?

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem

funkar inte.
Dom tillåter inte IRC-botar, IRC-clienter, (bnc, eggdrop and other network clients)

Visa signatur

[ ... ]

Permalänk

Jag har ännu inte lyckats hitta ett shell konto där man får köra irc/bots utan att betala. Finns det någon sådan gratistjänst?

Visa signatur

Ubuntu/Fedora-troll, Mono-kodare,
Ogg Vorbis/Theora-fetischist samt FSF-förespråkare.

Permalänk
Medlem

Hehe, vad har man det till då? Får ju inte göra nåt

Permalänk
Medlem

Funkfarfar, Jag kommer att sätta upp en sådan tjänst inom två månader. Bara på en 0.5Mbit -lina dock men det funkar ju.. Kommer att dela upp det i olika versioner. En där man får köra vissa saker gratis, fler saker för en låg summa och nästan allt för en höre summa.

Visa signatur

[ ... ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av duzchip
Funkfarfar, Jag kommer att sätta upp en sådan tjänst inom två månader. Bara på en 0.5Mbit -lina dock men det funkar ju.. Kommer att dela upp det i olika versioner. En där man får köra vissa saker gratis, fler saker för en låg summa och nästan allt för en höre summa.

Hoppas du kan fixa trusts till dom nät där folk ska köra sina bnc's på då... och 0.5 räcker nog inte så länge dock.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av duzchip
Bättre... jag testade de flesta av dem.
Kan va för att jag gillar FreeBSD som de kör...
FreeBSD 4.6.2-RELEASE-p26 i386

vad exakt är de bra på då? jag fick intrycket av att man inte fick göra ett skit.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk

Jag förstår inte vad man ska med ett sånt där konto till. Det laggar hur mycket som helst ju.

Visa signatur

Sverker G. Johansson

Permalänk
Medlem

testa på;

sdf-eu.org

Permalänk
Medlem

DaSwede: Det gjorde jag, och den var ju sämst :>

Permalänk
Medlem

Det räcker väl med shell på sin egen dator?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Verkar jättemysigt.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför man vill ha ett shellkonto där man inte kan göra någonting. Finns det någon gratistjänst som är värd att ha?

Permalänk
Medlem

lika bra att ha en egen maskin som man kan göra vad man själv vill på

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE