Permalänk
Avstängd

Bra FPS lagspel.

Har knappt spelat FPS spel över huvudtaget fram tills nu.

Testade Wolfenstein för 6-7 år sedan men fann det extremt tråkigt så därför har jag hållt mig borta från FPS genren. fram tills nu.

Ifjol spelade jag Max Payne men tyckte det var tråkigt.

men så fick jag fick Battlefield Vietnam i present av en kompis och blev helt frälst. Det är själva lagkampen som jag tycker är kul plus att det finns många strategiska val att göra. Det är inte bara att springa och skjuta. Att miljöerna är mkt intressantare än på Wolfensteins tid gör det hela också mkt roligare.

undrar nu om man kan få tips på mer FPS spel där det finns strategi inblandat. Gärna lagspel då det känns roligare.

Visa signatur

Nätverk i Idol 2005 - "Operation Rädda Jens" - Gör idoljurryn till åtlöje.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=52466...

Permalänk
Medlem

Americas Army...kanon spel och gratis...finns på fragzone att ladda hem

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

Counterstrike ^^ j/k

hm, Rainbow Six och dom lär ju vara ganska trevliga på LAN o dyl.
Annars tycker jag bäst om spel med mycket fart i. iCTF UT och lite sånt.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

Spelar man på rätt nivå ställer de flesta FPS stora krav på lagspel, synd att de flesta tycks tro att bara för att spel är snabba så behövs det inge taktik eller lagarbete... men men... Tribes Vengeance, UT2004 skulle jag tips om... fast då ska man ju gilla när det går lite snabbare vilket ju egentligen bara ställer högre krav på ett väl fungerande lag... om man då inte lirar 1on1 förstås ^^

Sen så är det ju rekommenderat att du börja lira i klan om du är ute efter att spela i ett lag där det samarbetas

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk
Medlem

Natural Selection är riktigt skoj =).

Permalänk
Medlem

Tribes 2 / Tribes Vengeance

Om man nu hittar folk att lira med det vill säga, t.ex en klan så man inte bara spelar public, vilket, enligt mig, är dötrist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmuckeN!
Natural Selection är riktigt skoj =).

Permalänk
Medlem

Rocket Arena 3?

Permalänk

Tribes Vengeance är det som gäller just nu, ladda ner demot.. Gillar du det, så köp spelet som släpps om ca 2veckor..
Hett tips =')

Permalänk
Medlem

cod:hob

http://www.heatofbattle.net/

ny version snart

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

Giants citzen kabuto gammalt men fortfarande ett av de roligaste MPspelen

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

CS såklart. CS Source släpps idag så har du bra dator kanske du skulle prova det? Du får med HL2 på köpet

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av g1
Tribes 2 / Tribes Vengeance

Om man nu hittar folk att lira med det vill säga, t.ex en klan så man inte bara spelar public, vilket, enligt mig, är dötrist.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av g1
Tribes 2 / Tribes Vengeance

Om man nu hittar folk att lira med det vill säga, t.ex en klan så man inte bara spelar public, vilket, enligt mig, är dötrist.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Hej. Prova Call of Duty - United Offensive

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Americas Army är kanon om man har lite kompisar att spela med. Så man kan köra som ett riktigt team över teamspeak.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Call of duty med tillhörande expansion United offensive.
Moddarna Heat of battle och Revolt finns att tanka ner och ger en lite mera valfrihet. Snart kommer även en SP-mod till CoD vid namn Germanfront, där man ska få spela t.ex. Omaha Beach som tysk soldat. Även en annan mod vid namn S.W.A.T och en vid namn Operation Market Garden är på g:-)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Ett annat gratisspel är ju RTCW: Enemy Territory och till det kommer snart Urban Terror (Q3A mod) portas (typ jul tror jag).

Permalänk

http://threewee.com/tribesv_mpdemo.exe <- Tribes:Vengeance demot på en snabb finsk 100mbits host... För de intresserade

Permalänk
Medlem

Tribes 2! (fins inte längre att laddaner på fileplanet...
men SS:tribes fins allt http://www.fileplanet.com/files/140000/140246.shtml

paintball2 http://www.planetquake.com/digitalpaint/

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix