Permalänk
Medlem

Wow....
Imponerad, riktigt snyggt bygge.
Loggen är ju underbar att följa.

Permalänk
Medlem

Hur målade du datorn invändigt?
Riktigt snyggt !
Keep The Good Work UP î

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TokeN
Hur målade du datorn invändigt?
Riktigt snyggt !
Keep The Good Work UP î

Nej nej den är inte målad,:rolleyes: .det är en dämpningsmatrial från biltema

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hEhE Turned out real good m8! Bra jobbat förfaan ritkigt snyggt...Över mina förväntningar

GJ M8!

MVH//Bamsen

Permalänk

Satt å funderade över slangarna till vattenkylningen.Ja dom ser ju lite tråkiga ut.

Så jag gjorde så här,det är samma som jag sleevade nätagget med.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag tycker detta chassi är snyggt,dom andra du gjort tycker ja ser mer otympliga ut men detta må va stort men de ser fan så bra ut helt klart

lycka till mannen

Permalänk
Medlem

Akta så du inte rycker fel "sladd" när du ska plcoa ur en hårddisk eller nått, så de sprutar vatten överallt hehee, Nice bygge!

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

ta å spela in en film om din kamera har den funktionen da, då kanske man ser lite bättre hur du ser det? utan blixt åså dvs

Visa signatur

/Martin

Permalänk

Tänkte jag skulle göra det när den är helt klar.Frågan är hur stor man skall göra filen för att alla skall kunna titta

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Tänkte jag skulle göra det när den är helt klar.Frågan är hur stor man skall göra filen för att alla skall kunna titta

du får väll koda om den för bra kvalitet och mindre bra kvalitet

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Nej nej den är inte målad,:rolleyes: .det är en dämpningsmatrial från biltema

Hmm, missuppfattade du frågan? Jag menar moderkårts plattan osv.

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TokeN
Hmm, missuppfattade du frågan? Jag menar moderkårts plattan osv.

Ja ja okej:) Japp tog biltemas lackfärr på burk å spryade lite:sedan tog jag en pensel
å drog över färgen

mvh elitemodd

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker mig se lite likheter med Lia-lis V-2000.... Tänker på placeringen av Moderkortet!

Visa signatur

A-bit IC7 Max-3 | Intel 3,2c | A-Data PC4000 4x265MB | ATi Radeon X800XT PE | WD Raptor 2x36 i raid0 | Audigy 2 Platinum ex | Waterchill | Lian-li V-2000

Permalänk
Medlem

Måste erkänna att det såg väldigt tråkigt ut i början. Nu har jag ändrat mig
Mycket bra!
Fint med det gråa temat samt döskallen

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

ja jag kan nog hålla med dig,det blev lite tråkigt med bara svart plåt.Sedan bar ju fantasin iväg:)

Nu sitter jag å funderar över sidorna????????????????
Vet inte om jag skall ha plexi över hela sidan eller om jag skall tå nå matrial å göra nåt snyggt mönster

Kom gärna med förslag,då det snurrar i hövet just nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag röstar då för att inte ha plexi över hela sidan

förslag.. hmm, kanske nått kantigt mönster ?

Permalänk
Medlem

I gamla duschkabiner så kan man ibland hitta genomskinlig plast som är ganska så häftigt strukturerad, dock brukar dom vara gamla och saggiga, undrar om det går att få tag på ny liknande plast, jag tror att det skulle kunna vara ganska snyggt.
Liknande krackelerat glas, fast med större...fragment?
hoppas ni förstår vad jag menar...

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Medlem

det svarta ska ju va så.. det ser lite rått ut

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB | Gigabyte GeForce GTX980 G1 4GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W | CM Nepton 240M

Permalänk
Medlem

Tycker rött ljus skulle se mer ondskefullt ut

Permalänk
Medlem

Jättetufft. lite konstruktiv kritik, ta bort neonljuset och göm cd-romen och det där!

Om du vill ha ljus i lådan, så ta ett svagt, rött ljus och gör små, små hål i fronten, jättesmå - så det "sipprar" ut lite rött ljus

Den kommer se mycket mer ut som en borg om du "sluter" den och inte har blått neon i den!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fräckt projekt, kul med folk som vågar modda och prova nya saker.

Slangmodden var mycket snygg, inte helt omöjligt att jag använder den idén till min fortkommande A64-vattenkylning

Permalänk

Detta blir ju bara finare och finare

Permalänk

Skulle vilja ha ett annorlunda sätt, att sätta på å reseta burken.

Typ med nyckel eller ir ?????????

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuckel
I gamla duschkabiner så kan man ibland hitta genomskinlig plast som är ganska så häftigt strukturerad, dock brukar dom vara gamla och saggiga, undrar om det går att få tag på ny liknande plast, jag tror att det skulle kunna vara ganska snyggt.
Liknande krackelerat glas, fast med större...fragment?
hoppas ni förstår vad jag menar...

Jag var inne på det ett tag förut när jag skulle mecka fönster. Finns nog hos välsorterade VVS-nasare :). Ser hursomhelst jävligt coolt ut. Finns en kille som har en sån modd i galleriet. Tror den heter dusch-mod eller nåt sånt..

Permalänk
Medlem

Skulle du inte kunna ha typ galler eller nåt på sidorna? Som en oldschool fängelsecell typ, kanske låter som satan dock om det är öppet in

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk

Nja det blir inte så mycket gjort nu när har en dotter som är sjuk(Men lite gör man ju ändå)
Satt in min kortläsare + Fläkt kontrollen m.m + Min oled(Den är inte repig jag glömde putsa upp din innan kort tagning)

Visa signatur
Permalänk

sjukt snyggt, men när kommer ditt lilla chassi?
skulle nog bli ballt med ett vattenkyllt mini-itx:)

Permalänk
Avstängd

den där kabelstrumpan du har (eller avskärmning heter de på ELFA) leder inte den el........verkar lite riskabelt isåfall. Går den emot nånstans så kan de ju va kört.

Visa signatur

Kinkiga moderatorer och tråkiga forumsdelar, snart lämnar jag swec.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fjunet
den där kabelstrumpan du har (eller avskärmning heter de på ELFA) leder inte den el........verkar lite riskabelt isåfall. Går den emot nånstans så kan de ju va kört.

Inte än anning (ja då får mna köpa nya grejer)köpte den på GTEK strumpa

Visa signatur
Permalänk
Medlem

vad ska du ha för fläktskydd fram?

Visa signatur

I R teh s0eT