Permalänk
Medlem

Ge oss bilder!!

Visa signatur

vet inte!

Permalänk

Här komer lite bilder

Här sitter jag in ett alunät.det är 1 cm in till det slippade plexit
så det blir ett djup.Sedan kommer ju även nåt ljus bakom

Nätet på plats

Målar alu nätet svart

Har börjat spackla lite på sidorna

Det är inte KLART det kommer mer bilder:)

Visa signatur
Permalänk

ledsen.. detta är tyvärr Inte snyggt. och jag vet inte om jag ser potential heller tyvärr..

=/ hitta tillbaka din dina gammla byggen med klass.
För just nu vet jag inte riktigt vad det tagit åt dig.

Permalänk
Medlem

Hum, Elitemod, du skulle inte kunna filma dig själv när du spacklar? Skulle vilja se hur du gör, för jag är värdelös när det gäller att spackla... Spackel kommer där det inte ska komma, när jag e klar, ser jag att det är för lite spackel och allt blir bara skit...

Låter kanske lite konstigt, men jag är seriös.

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

håller med car2n. Förstår inte hur ni gör : o
Borde ju ta ett jävla tag att få det så det blir sådana där "taggar" över hela chassit :S

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
håller med car2n. Förstår inte hur ni gör : o
Borde ju ta ett jävla tag att få det så det blir sådana där "taggar" över hela chassit :S

Jag har en idé hur han gör.. Tar nånting plant, en plexi eller nåt och trycker på spackelmassan... då vill ju spacklet följa med upp och det bildas taggar... Men om du ska spackla nät igen, kan du inte filma det..

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Jag har en idé hur han gör.. Tar nånting plant, en plexi eller nåt och trycker på spackelmassan... då vill ju spacklet följa med upp och det bildas taggar... Men om du ska spackla nät igen, kan du inte filma det..

Ja ungefär så som du beskriver det hela,fast jag tar bredsidan på spacklen å duttar över spacklet.Ja men det är ju samma sak på nätet,bara fram till linjen för bokstaven:)

Visa signatur
Permalänk

Min personliga åsikt är att det här chassit är enormt fräckt och ju mer rostiga kedjor, spikar, taggar och döskallar du kan smäcka på desto bättre! Keep it up!

Visa signatur

Man kan ha hallonsaft istället för avgaser på bilen.

Permalänk
Medlem

Tycker att den ser grymm ut nu också, sen som belysning för texten tycker jag att du kan ta röd eller gul och sen blå innuti burken. Tror de skulle bli fräckt.

Visa signatur

vet inte!

Permalänk
Medlem

Ta inte för många olika färger bara, snälla.

Visa signatur

God Jul
:D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobb0
Ta inte för många olika färger bara, snälla.

nej ingen julgran men tänkte på

Logga Burk
rött blått
lila rött
grönt blått

???????????? Undra vilket som passar mest ihop,så det inte blir en smet av allt ihop

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
nej ingen julgran men tänkte på

Logga Burk
rött blått
lila rött
grönt blått

???????????? Undra vilket som passar mest ihop,så det inte blir en smet av allt ihop

Jag skulle satsa på grönt blått, även om lila rött vore sjysst den med, rött blått känns för vanligt. Grönt blått känns mer manligt, för det är ju en manlig burk eller hur.. Men nu skulle ju lila rött oxå passa som en kontrast till det manliga designen... ähh, ja vet.. hit på nåt

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

UV!!! köp en penna som reagerar på UV ljus, sedan ritar du på allt, skirver litte här och där, sen sätter du in en massa UV rör:DD det skulle äÄGT sönder

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caop!
UV!!! köp en penna som reagerar på UV ljus, sedan ritar du på allt, skirver litte här och där, sen sätter du in en massa UV rör:DD det skulle äÄGT sönder

Jo men då kan man ju ta gröna loggor å uv inne i burken.Slangar å ide kablar uv beständiga:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Caop!

Hur vore det att göra insidan av burken till något i stil med Nicholas Van Orton´s förstörda hus i filmen "The Game"?
jag orkar inte leta på någon bild nu, men de som sett filmen kommer säkert ihåg vad jag pratar om.
Det kanske var så du menade?

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk
Medlem

Grönt och rött! AMD och ATi

Visa signatur

Windows 11 Pro - Asus ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GeForce GTX 970 - Corsair 16 GB DDR4 3600Mhz - WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yonaz333
Grönt och rött! AMD och ATi

Japp det blev rött för ati och grönt för amd.Beställt idag:)

Visa signatur
Permalänk

Skönt att du gjorde så Hur blir det med rutan då? Blir det blått eller tar tu grönt eller rött för den?
Och hur blev det med det som du och wolverine snackade om? Texturmålning eller vad det var. Skulle se jävligt ballt ut med typ grått/vitt längst ut eller vad man ska säga.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Citat:

Skönt att du gjorde så Hur blir det med rutan då? Blir det blått eller tar tu grönt eller rött för den?
Och hur blev det med det som du och wolverine snackade om? Texturmålning eller vad det var. Skulle se jävligt ballt ut med typ grått/vitt längst ut eller vad man ska säga.

Funderar på uv ljus i rutorna så man ser typ ide kablar å slangar till vattekylningen???????

Eller blått som jag har hemma??

ang va wolverine snackade om så funderar jag fortfarande

Visa signatur
Permalänk

Jo vore fan snyggt det. Då blir det inte sådan blandning på ljust kanske om du tar UV. Blir nog jävligt snyggt.
Upp med bilder direkt när du gjort något

Visa signatur

Permalänk

Mer bilder på sidan (Det skall målas mer,så slipper ni att skriva det) Å ljuset testar jag bara det ska vara grönt sedan

Visa signatur
Permalänk

Blir fan jävligt fräckt när det bara lyser ut ur loggan
Har du gjort låda åt rören eller isåfall släng upp en bild innifrån på den också

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Mer bilder på sidan (Det skall målas mer,så slipper ni att skriva det) Å ljuset testar jag bara det ska vara grönt sedan

Coolt, men du, jag tycker det är lite svårt o läsa radeon, men annars ere bra, förresten ,du ska inte ha typ "vågor" av grått i det svarta?

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Coolt, men du, jag tycker det är lite svårt o läsa radeon, men annars ere bra, förresten ,du ska inte ha typ "vågor" av grått i det svarta?

Kommer ju vara rött ljus ur den sedan då kommer det nog synas tydligare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Kommer ju vara rött ljus ur den sedan då kommer det nog synas tydligare

Jo, de e ju iofs sant.. men AMD kunde man ju läsa innan den blev upplyst.. visserlgien stora bokstäver, men ändå.. men ska nog inte föra det här vidare blev ju sånt liv med "Elitekodd"... ;):p

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Jag har inte spacklat klart Radeon

Varav därför svårt att läsa + att det röda ljuset inte har kommit än

ang ELITEKODD så har jag snackat både med do som gjorde texten + en grafiker.K Skrivs på det sättet med det typsnittet

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har inte spacklat klart Radeon

Varav därför svårt att läsa + att det röda ljuset inte har kommit än

Ok, tack för svaret.

Visa signatur

/car2ns

Permalänk

Hoppas på en snabb leverans av lysören så man får se hur det blir.
Och hade du byggt lådan för röret vid amd ?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Hoppas på en snabb leverans av lysören så man får se hur det blir.
Och hade du byggt lådan för röret vid amd ?

Nej skall göra det när jag får lyset.AMD loggan behövs ju inte det är ju ett plan där som spärrar av så det ljuset kommer inte att hamna i burken:)

Visa signatur
Permalänk

Ja just det ja, ligger det röret vid radioatorn?
Fan blir så sugen på att bygga när man följer någon annans bygge. Men synd att jag är så oambitiös och ohändig

Visa signatur