Permalänk
Medlem

om vad ;P.... lite spackel, färg, aluminium, nasty dreams, leksaker och en tjej som inte har nå emot att man använder huset som avlastnings zon ;P

sen e de bara klipp å klistra

Permalänk
Medlem

hehe.. klippa *sigh*

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

Nu börjar det likna nått haha gör nått coolt med molex kontakterna !

Permalänk
Medlem

att göra nått me dom kanske inte e SÅ bra.. med tanke på att dom måste fortfarande passa.. de känns lite dumt att inte kunna använda dom ju

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

dom passar nog skal du se

grymt snyggt
GL HF!

Visa signatur

[AMD 2600+] [280 GB] [GeForce FX 5600 Ultra] [1024 Mb DDR]

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=364...

Permalänk
Medlem

Fint! Längtar efter mer bilder!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Set där med kablarna var nog det mest kreativa som du har gjort på hela chassit... Mycket snyggt...

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pelle76
Set där med kablarna var nog det mest kreativa som du har gjort på hela chassit... Mycket snyggt...

De där håller jag inte med om helt.. tyckte att hårddisken ovanpå lådan va kreativare ^_^

Visa signatur

Permalänk

GoTall You got PM

Visa signatur

Amd 1600+ | 220gb tre maxtor 1x20gb, 1x80gb & 1x120Gb | Gf4 Mx460 64Mb | 256Ddr
NY dator påväg!

Permalänk
Medlem

vet ja har svarat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
De där håller jag inte med om helt.. tyckte att hårddisken ovanpå lådan va kreativare ^_^

Jag tycker hela alltihopa är ganska kreativt och konstnärligt. Och talang har han oxå.

Visa signatur

insert något finurligt

Permalänk
Medlem

gahh updates.. har suttit i en timme och läst genom hela det e så skönt. Lycka till och keep up the good job !!

//g0dlike?

Visa signatur

Intel P4 2.4@3.12 (260x12 1.6vcore) TT Bigwater . Mainboard Asus P4C800 Deluxe . 1xIbm 20gb . 2xSeagate 80gb . HIS 9800Pro 128mb ZM80C-HP . 2x256 OCZ Technology PC3500(2-2-2-8). Idle temp 27 . Full Load 40 . 3DMark 01SE - 12631 . Naruto Aeger !!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sjõbbe
Jag tycker hela alltihopa är ganska kreativt och konstnärligt. Och talang har han oxå.

men hårddisken va extra kreativt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

så då e man med i sweclockers tävlingar då så röster vill man ha

Permalänk
Medlem

Känner mig som en brun-näsa men du har min

Permalänk
Medlem

hmm.. ska se om jag hittar den *röd*

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja man kan ju säga nått annat än att de ser grymt snyggt ut. Tror att ja skulle blivit lite rädd typ första morgonen om ja såg de hemma hos mej snyggt är de, gillade extra me den lilla "ungen" som kollade ut lätt MVG i betyg asså

Permalänk
Medlem

Snyggt gjort ! Men kunde varit liiite mindre prylar. vart som grötigt.

Visa signatur

[ Station - | Corsair Obsidion 650D | MSI Z87-G45 | 2xGTX 970 | SSD 250GB 4,5 TB HDD | 16 GB DDR3 1600 MHz | i7 4770k | Corsair H80 | 2x22" Benq LED ]

Permalänk
Medlem

Röstade en 10p på dig Gotall

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

är den till salu?

om det är det då jag kommer o köpa den bums!

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

han e värd 100p.. men man kan bara ge 10..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

det kommer nog stå still ett tag för de som ska in på insidan tar ett tag att eka ihop

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
det kommer nog stå still ett tag för de som ska in på insidan tar ett tag att eka ihop

Nu blir jag ledsen i ögat
hehe jaja man får alltid vänta på något gott och bra
Hoppas det blir organ inspererat med fläktar eller nått
förutom kablarna hehe

Permalänk
Medlem

trevligt, men du din "guide" var inte så lätt förstålig :P=)

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

här har ni stolt ägare till denna monsterchassin

köpte av GoTaLL två timmar sedan

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk
Medlem

Haha
grattis

Vågar man fråga om priset

Permalänk
Medlem

hemlig...

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •

Permalänk

fifan va sidor ... tog nästan en halvtimma att surfa igenom efter bilder , men det är det värt ... så här mycket datorporr har jag inte sett på länge ... det bästa med hela modden enligt mig är ansiktet med spindlar i ögonen ... sen kanske jag har missat det , men har du inte gjort nåt mer med 120mmetaren i fronten ? ... jag trodde du skulle måla den i nån hård färg .... jaojao , 10 p ifgrån mig iaf...

Visa signatur

shuddLe is teh shidd

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
hemlig...

Äsch, kom igen nu! Har du sagt A får du också säga B!

Permalänk
Medlem

så får du C va De E

Visa signatur