Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Cdon. Bra eller dåliga?

De är tänkt att jag skulle beställa Half-life 2 från cdon. Detta släpps som sagt den 16 nov. men samtidigt så tänkte jag beställa Spider-man 2 som kommer dagen efter (17 nov). Dessa tänkte jag kunde skickas i samma packet så frågan är följande:

1. Skickar dem orden i två packet eller väntar de tills bägge två har kommit?

2. Hur fungerar Cdon? Är de pålitliga. Kommer varorna fram oskadd etc.?

Permalänk
Medlem

Jag beställde 3 dvd-filmer av dem i torsdags förra veckan.

Alla kom fram idag oskadda, så allt var perfekt.
Det hela blir inte sämre då dem skickar mot faktura

Visa signatur

,

Permalänk
Avstängd

jag fick star wars trilogi DVDn på fredagen innan det skulle släppas. Skulle egentligen släppas måndagen efter. Så jag älskar cdon, beställer alla mina spel därifrån (inklusive Half-Life 2)
edit: skicka ett mail till cdon å fråga om de lägger det i samma paket. de brukar vara snabba på att svara på mail.

Visa signatur

386 SX @ 25mhz(kan trycka på en knapp så blir det 50mhz), 4mb ram(skall beställa 4mb till när jag får pengar), 40mb ibm hårddisk @ 80mb, pcspeaker(skall köpa ett soundblaster när jag får pengar), 14" färgskärm, grafikkort som kan visa 256 färger. kan spela day of the tentacle utan att det hackar.

Permalänk
Medlem

Har beställt ifrån dem ett flertal gånger, det jag märkt är att det kan ta lång tid innan de skickas även om varorna finns i lager.

Visa signatur

------------------------------------------------------------------------------------------------
"Using no way as way, having no limitations as limitation." /Bruce Lee

Permalänk
Medlem

Har beställt 100+ gånger och aldrig haft några problem med leveranser eller deras kundtjänst.

Permalänk
Medlem

Gott sortiment och bra leveranser etc... Stabilt företag. Köper mest från Ginza, men CDON har lite större sortiment verkar det som.

Visa signatur

// http://www.bornofsin.se
We use them in a terminal sometimes called a console. You may think of them as DOS-boxes with attitude.

Permalänk
Medlem

bra

Visa signatur

!
!
!

Permalänk
Medlem

Hade problem med en retur som inte kom fram till dem som den skulle eller så blev den inte registrerad. Fick returnera skivor 4 gånger för att de var repiga varje gång... Fick kravbrev med hot om inkasso med utgånget datum när jag fick det. Väldigt obehagligt...

Permalänk
Medlem

Mina senaste 3 beställningar från CDON har inte kommit fram alls.

Permalänk
Medlem

Har för mig att när jag beställde ett gäng skivor varav en var restad skickade dom den restade fraktfritt när den kom in i lager igen.

Har aldrig haft problem med cdon.

Visa signatur

Jag drar.

Permalänk
Medlem

cdon har inte jag haft några problem med.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Hedersmedlem

Har fungerar ypperligt de gånger jag använt mig av dem.

Permalänk

CDON har fungerat perfekt för mig.

Permalänk
Medlem

CDON har fungerat perfekt varje gång jag beställt. Dock fick jag fel cdskiva en gång. Mailade dom och påpekade detta, fick svaret att jag fick behålla cdskivan och att den rätta skulle skickas omgående. Mycket riktigt, dagen efter kom den rätta!

Visa signatur

EPoX 8RDA+, XP2500+, 2x256Mb PC3200 (DualCh), Club3D 9800PRO, Seagate 7200.7 160Gb 8Mb Limited edition