Permalänk
Medlem

Årets Julklapp?

Vilket spel tror ni kommer bli årets bestseller under julen?

Själv tippar jag på Half Life 2, om inte alla redan köpt det (som jag t.ex.) hehe

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Medlem

GTA San Andreas

Permalänk
Medlem

Half-Life 2 blir det nog.... Fast Halo 2 ligger väl bra till också (dock kan jag verkligen inte förstå varför för enligt mig är serien riktigt dålig)

Eller så kanske det t.om blir en blå cykel

Permalänk
Medlem

Halo 2 har väl funnits ett tag till xbox eller?

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk

8 dagar....

Visa signatur

En kråka flög in i fönstret för den visste inte bättre

Permalänk
Medlem

Tror att åretsjul klapp blir Metriod Prime 2 ;D

Permalänk
Medlem

Jag skulle inte tro Half-Life 2, då dom flesta redan köper det innan.
Halo 2... hmm, njaää. Inte så många som har kryss lådan.

Tror nog årets julklapp blir en mixer eller en mikrovågs ugn.

EDIT: OOPSS missförstånd.
årets SPEL, var det visst :P.

Isof är det nog något av dom ovanstående spelen.

Permalänk

Half-Life 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MackeMan

Tror nog årets julklapp blir en mixer eller en mikrovågs ugn.

EDIT: OOPSS missförstånd.
årets SPEL, var det visst :P.

Isof är det nog något av dom ovanstående spelen.

Hehe... du vet vilken forumsdel du är i va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E

Kanske lite OT men det blir en dvd-spelare, satans vilka mänger vi hr som går genom huset nu, jobbar på ett stort matvarulager.

Permalänk
Medlem

WoW såklart!

Permalänk

Tror no mer på Halo2 än HL2. Har hört att Valve räknade med 1,5 miljoner kopior det första dygnet i Europa. Tror alltså att den största HL2 mängd säljs innan jul medan Halo2 har fler yngre spelare så¨det pasar bättre som present. Mycke gissningar o spekulationer men ändå. Kanske San Andreas också lite av samma skäl som Halo. Frågan kanske är vilken som föräldrarna köper. San Andreas omslag ser ju lite mer sokyldigt ut än Halos så det kanske fäller avgörandet?

Permalänk
Medlem

San Andreas, det är väl fler som redan har PS2 än Xbox. Drygt att köpa en Xbox bara för Halo 2. Eller varför inte Ratchet & Clank 3, för dom lite yngre ?

Visa signatur

9950X3D X870E HERO 96/6400c30/2200 RTX5090 Gaming OC || 7950X B650 Gaming Plus WIFI 32/6000c30 RTX5080 TUF OC(450w) UBUNTU || 12900KF Z690 Tomahawk WIFI 64/3600c16 Gear1 RTX4080 Ventus 3X OC(400W) || 5900X(B2) B550-F 32/3800c18 RTX3080 TUF OC V2 || 5800X3D CH VIII EXT. 32/3800c18 RTX3080 Gaming OC || 3700X X570 HERO 32/3000c16 RTX3070 FTW3 Ultra || Thinkpad P16s G2 PRO7840U 32/6400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MackeMan

Halo2 kommer sälja mer än HL2...

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

HL2 kommer definitivt sälja mer än halo2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

ska definitivt ge mormor WoW i julklapp =P
Min "årets julklapp" är egenhändigt gjorda salt/pepparkar i mässing.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

tror nog att de blir HL2....har aldrig riktigt förstått varför alla älskar halo/halo 2 till xlådan, för enligt mej så suger de totalt! styrningen e bajs, känslan e keff och så är grafiken urusel.

Permalänk

Tror det blir ett grafikkort, alla köpte hl2 innan och sen upptäckte dom att dom behövde bättre grafikkort!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramzeus
Tror det blir ett grafikkort, alla köpte hl2 innan och sen upptäckte dom att dom behövde bättre grafikkort!

så säger du bara för att du sitter med ett MX 440

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kukilon

Inte om inte HL2 kommer till någon konsol, konsolvärlden är helt enkelt för stor för att HL2 ska kunna klå dess toppsäljare.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m4ck3
så säger du bara för att du sitter med ett MX 440

mhm men det funkar bra faktiskt, har i snitt fps på 60 med High inställningar och ingen aa eller af och upplösningen 1280x1024.

Permalänk
Medlem

Tror det kommer att bli world of warcraft om det kommer ut i europa innan jul

Permalänk
Medlem

Halo 2 och HL2 har nog alla som är intresserade redan köpt tippar på ngt annat stort spel som Rome Total War !

Visa signatur

/gurra

Permalänk
Medlem

Japp wow är det man vill ha eftersom det var över en halv miljon som spelade US-openbeta så tror jag marknaden är stor..

eller ja, dom tog in 500.000 spelare sen gav dom inte ut fler key´s

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E

Haha
Hehe, verkar lite så

Måste ju skylla på att det var allt för tidigt på morgonen.

Permalänk
Medlem

WoW kommer väl inte förrän efter nyår?

Permalänk
Medlem

jag tycker Half life 2 Var årets köp för mig... tycker om spelet riktigt mycket.går fan inte att göra en bättre spel allt är perfekt

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stisse
jag tycker Half life 2 Var årets köp för mig... tycker om spelet riktigt mycket.går fan inte att göra en bättre spel allt är perfekt

Håller med dig
har dock inte spelat mycket alls, för jag vill inte att spelet ska ta slut

Permalänk
Medlem

!!!Killzone eller Trides V!!!

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix