HalfLife 2 Thread - The Return

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=AgV=-
Det sista batteriet ligger under badkaret utanför huset.

eller i skrotbilen utanför

Visa signatur

A8N-SLI Deluxe,fx55,4*512 corsair xl pro, Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz,Viewsonic 19'' TFT VX924 - Svart (4ms), 36gb raptor som sys disk,120 gb maxtor som slav,antec neopower 480w.waterchill på cpu o gpu 3dmark 05:8309

Permalänk

Man letade ju själv i en 10 min för att hitta det sista batteriet !

Permalänk
Avstängd

Fantastiskt fin bild jag tog när jag lirade ! Kunde inte mot stå att ta denna bilden ! Så jävla fin ! = P

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jollejos
eller i skrotbilen utanför

Eller uppe i det lilla tornet med 2 tunnor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ashim
Fantastiskt fin bild jag tog när jag lirade ! Kunde inte mot stå att ta denna bilden ! Så jävla fin ! = P
http://medlem.spray.se/hl2pictures/HL2%20pic.bmp

Warez är inte tillåtet på swec.

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Pingy: Hm.....hur vet du att d e warez?

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Pingy: Hm.....hur vet du att d e warez?

Aux power mätaren är röd, även fast den är full. Ser ut så på warezversionen.

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem

Aah, okej inte testat warez versionen =P

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

Hmm, slutet var ju lite knepigt

Visa signatur

Athlon64 X2 "Toledo" 4400+, DFI LanParty Nforce4 SLI-DR, 1024MB OCZ PC3200 Gold Voltage eXtreme @ 250 1,5-2-2-8, ATI Radeon X850XT Platinum Edition, Western Digital Raptor 36GB (REV2), 2 * Western Digital Caviar 200GB SATA

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
en gång räcker

Oj, ursäkta.. satt på otroligt seg uppkoppling så jag råkade klicka några gånger för mycket

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lapse
http://imagehost.biz/ims/pic.php?u=42747NWpo&i=102218&c=.gif

får fan inte upp den där porten på något sätt. Har hållt på med grejerna där på sidorna som ser ut som små bilmotorer, har följt ellinan in i huset och pillat på knapparna där inne men inget händer.
Säkerligen något litet skit jag missat, men blir fan vansinnig. >_<

Skall alltså förbi med ett fordon så att kuta förbi på kanterna är ju uteslutet. Om man nu skall förbi med fordon.

Leta batterier? Jag skjöt över min bil med Gravity Guneriet.

Permalänk
Medlem

Finn ett fel.
Den som hittar först får en kaka

Permalänk
Medlem

Bruden står i trapphuset också

Konspiration: I den där veckan dom är borta av teleporten, kan inte det på slutet varit det? Typ förflyttat sig, kronologiskt

Permalänk

Samma tjej på två ställen..

Edit: attans =/

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

Vadå blodigt.

Permalänk

Jag bara undrar om någon här vet vad uttrycket "Rise and shine" som G-man säger i introt betyder eller hur det skulle översättas till svenska... Vad menas med det egentligen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siffer
Jag bara undrar om någon här vet vad uttrycket "Rise and shine" som G-man säger i introt betyder eller hur det skulle översättas till svenska... Vad menas med det egentligen?

Tänk dig en sol, när den väl stiger upp så skiner den. Svårt att förklara.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av affa
Tänk dig en sol, när den väl stiger upp så skiner den. Svårt att förklara.

Ja, men vad har det med spelet att göra?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siffer

Rise and Shine = Upp och hoppa.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 5800X3D||32Gb@3.6GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Felet, har gubben ramlat rakt igenom den där gröna saken eller?

Jag har själv sett lite sådana fula saker..

På nåt sett så hade jag bara en känsla av att batteriet låg där under det var typ som om det var uppenbart så jag hitta det direkt

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk

jag e fast..vet inte var jag ska ta vägen o här e en bild på där jag är

Permalänk
Medlem

Ser du den andra bron i bakrunden vars gångar typ rasat?

Det finns en liten öppning där om du går rakt fram på högra sidan

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Testpilot

Lite skumt att du bara kommit dit när större delen av folket som köpt det har kommit mycket längre, dessutom är AUX-mätaren röd, undra vad det kan bero på

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av victor_a
Hmm, mitt hackar ihjäl sig själv stundtals på 640x480 med lägsta på allting.

CPU: Pentium 4 3.0 ghz (det är nåt skumt med denna, ibland säger datorn att den har två stycken)
Grafikkort: ATi Radeon 9800 PRO
Ljudkort: Creative Audigy 2
RAM: 1024 MB

=(

Jag har haft samma problem i alla mina spel, skitlänge nu, beror på SB Audigy 2:an! =/

MEN! Idag löste jag det! Weeeeeeee!

Kör>DXDiag: ställ in ljudacceleration från full till standard - detta funkade för mig..

Ääääntligen säger jag! Har inte hunnit testa HL2 utan mina "lagg". Synd bara att jag hann klara det innan jag fick ordning på dattan

Edit: Oj... man gör visst bara så att man inte använder audigyt... läste i http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=33989...
Men det duger för mig, så länge.. orkar inte med det ständiga hackandet.. =/

Visa signatur

Citerar: "Äldreboende i framtiden kommer bara vara ett enda stort LAN.."

Permalänk

hmm mitt HL2 laggar inte

P4 3.00ghz NW 9800PRo
funkar "lagg" fritt

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Legoloppa
hmm mitt HL2 laggar inte

P4 3.00ghz NW 9800PRo
funkar "lagg" fritt

Nej, det beror visst på SB Audigy 2.. missade det i posten ovanför, har skrivit till det nu..

Jag får fps-drops om jag använder audigyt. Får helt enkelt spela med skitljud =/

Visa signatur

Citerar: "Äldreboende i framtiden kommer bara vara ett enda stort LAN.."

Permalänk
Medlem

Ok så om dom har laddat ner HL2 så är auxmätaren röd fast den är full.
hehe finns ett antal här

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antan
Nej, det beror visst på SB Audigy 2.. missade det i posten ovanför, har skrivit till det nu..

Jag får fps-drops om jag använder audigyt. Får helt enkelt spela med skitljud =/

Jag har Audigy 2, och full ljudacceleration? Funkar perfekt, förutom när man ska spara eller "loada", då låter det som en upphakad LP ett par sekunder, nog pga mitt minne, bara 512MB...

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Alienware AW3423DWF OLED 3440x1440 165Hz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
jag e fast..vet inte var jag ska ta vägen o här e en bild på där jag är

http://s04.imagehost.org/0687/hl2fast.JPG

köp spelet i stället jävla snyltare där

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if