Permalänk
Medlem

Men självklart uppföljaren till världens mest spelade online spel, half-life 2.

Permalänk
Medlem

Ingen jäkel kmr få en julklapp i år, för nu när HL2 har släppts skiter alla i skolan och får dåliga betyg...och det gillar nog inte föräldrarna....men annars så tror jag att det blir penna och block.

Visa signatur

Intim :-)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafa
Men självklart uppföljaren till världens mest spelade online spel, half-life 2.

Half-Life är inte världens mest spelade online spel.. är ens CS det?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lal_le(swe)
WoW

Kanske i USA, knappast här

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Half-Life är inte världens mest spelade online spel.. är ens CS det?

Eftersom att CS är en mod till HL så räknar man det ju in som världens mest spelade onlinespel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yarre
Eftersom att CS är en mod till HL så räknar man det ju in som världens mest spelade onlinespel.

Okej... jag undrar dock ändå om det är världens mest spelade.. vet någon några tillförlitliga nummer ang detta?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Myris
Okej... jag undrar dock ändå om det är världens mest spelade.. vet någon några tillförlitliga nummer ang detta?

Det är överlägset mest spelade spelet på internet. Alla CS-fjortisar vetty...

Jag har för mig att antal CS-spelare är mer än 5 ggr fler än de som spelar det näst populäraste spelet.

Visa signatur

Dude! Word!

Permalänk
Medlem

Jag tror det blir antingen half-life 2 eller halo2 som alla andra.

Alla som har spelat halo2 på riktigt och klarat ut hela spelet på alla nivåer och sedan lirat mycket multiplayer med flera xboxar vet att det är kul.
Visst man tröttnar efter ett tag men det gör man på alla spel. Jag tyckte halo lyckades med att underhålla mig läääänge. Jag har inte köpt 2an än. Är lite fattig pga datorköp för en månad sedan

Permalänk
Medlem

En batman latex kostym. oj. spel... um ja det finns ju en del storsäljare att välja på.

själv skulle årets julklapp sitta fint med nytt moderkort som har pci-x16 så man kan köpa nytt grafikkort

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ritz

Jag har för mig att antal CS-spelare är mer än 5 ggr fler än de som spelar det näst populäraste spelet.

Det där är inte tillförlitliga siffror...
Vet någon ens hur många kopior HL sålde? Dom snackade om att dom fick in $60 miljoner dollar totalt på HL? ISF är inte CS det mest spelade onlinespelet...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

the sims 2?

Permalänk

Metroid prime 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ritz

Största onlinespelet är förmodligen något asiatiskt mmo eller liknande, skulle inte tro att CS är störst då asien har en ganska slagkraftig marknad.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ×™
Största onlinespelet är förmodligen något asiatiskt mmo eller liknande, skulle inte tro att CS är störst då asien har en ganska slagkraftig marknad.

Det var det jag trodde, ja.. MMOet i fråga är Lineage (ettan) och har ca 4 miljoner prenumeranter.
Men jag undrar ändå hur många det är som kör CS.. det kan vara fler...

Visa signatur