Permalänk

Acer TravelMate 2301LCi för 4999:-

Har chans att köpa en helt ny Acer TravelMate 2301LCi för 4999:-, och den billigaste jag hittat någon annan stanns kostan ca 8000 kr. Är det värt att köpa den eller inte? Antar att jag kan sälja den för kanske 6000 kr om några månader när jag ändå ska köpa en ny.

Nån som har någon erfarehet av denna dator föresten? Vet ju att det inte är något monster direkt, men ändå.

Visa signatur

AMD XP 2600+@2200 MHz - 1024 MB RAM - Club3D 9800np(Samsung)@Pro [405/355] - Maxtor 120 GIG - Lanboy - Tagan 480 w - LG MultiDVD 4x

Permalänk
Medlem

*Bort* Vill ni sälja något använd marknadsdelen /Garland Greene

Permalänk

Cole han frågade efter råd i och för sig.

Ontopic:
Köp den

Visa signatur

I feel just like a child

Permalänk
Avstängd

Return of www.blew.se?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Return of www.blew.se?

Nepp. Det öppnade en ny datorbutik i umeå för någon vecka sedan och de hade några rikitgt billiga kampanjvaror, där ibland en bärbar som i topic. Tyvärr var jag lite sent ute så de var slut innan jag lyckades ta mig in i butiken.

Visa signatur

AMD XP 2600+@2200 MHz - 1024 MB RAM - Club3D 9800np(Samsung)@Pro [405/355] - Maxtor 120 GIG - Lanboy - Tagan 480 w - LG MultiDVD 4x

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ]Hyperion[
Nepp. Det öppnade en ny datorbutik i umeå för någon vecka sedan och de hade några rikitgt billiga kampanjvaror, där ibland en bärbar som i topic. Tyvärr var jag lite sent ute så de var slut innan jag lyckades ta mig in i butiken.

Synd att du inte hann köpa en.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.