Övervakningsprogram till MSI K8N NEO2...

Permalänk
Medlem

Övervakningsprogram till MSI K8N NEO2...

Hade till mitt förra moderkort ett program som man helt enkelt hade nere i aktivetsfältet. Där man kunde välja att visa typ. cpu temp, ip nummer, send/recieve speed etc...

Vet ni om det finns nått för detta moderkort? Skulle verkligen vilja ha ett.

Cureinfo2k3 hette det förra btw.

Permalänk
Medlem

det är väl bara att köra "samurize"

Visa signatur

| AMD Athlon64 3000+@4048+ (9x285=2565MHz) | MSI K8N NEO2 Platinum | 1GB Corsair XMS PC3200 XL |
| Leadtek 6800LE (8/6) @ 410/830 | 3x120GB HD | 250GB SATA | NEC 3500-A | Logitech MX 510
| 19" DAEWOO CRT | SuperPI = 33s | Powered by: ColorsIT 400W (13A@12V = skräp)|

Permalänk
Geeks
SweClockers

Re: Övervakningsprogram till MSI K8N NEO2...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Limmet
Hade till mitt förra moderkort ett program som man helt enkelt hade nere i aktivetsfältet. Där man kunde välja att visa typ. cpu temp, ip nummer, send/recieve speed etc...

Corecenter, sök på www.msi.com.tw

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Re: Re: Övervakningsprogram till MSI K8N NEO2...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Corecenter, sök på www.msi.com.tw

Nja corecenter ser man bara cpu temp i. Och dessutom har det ingen funktion så att man kan lägga ned mätare i aktivitetsfältet vad jag vet.

Ska testa o söka reda på samurize då.

Permalänk
Medlem

Re: Övervakningsprogram till MSI K8N NEO2...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Limmet

Föregångaren till Samurize hette CureInfo och den är inte på något sätt moderkortspecifikt. Så släng in Samurize du

Permalänk
Medlem

Japp drog in samurize. Det ägde nått brutalt. Fy F-n vad jag har gjort en snygg mätare nu

tackar!