Permalänk
Medlem

Dålig standbytid på k700i!?

Någon som håller med? står ju att den ska ha en standbytid på 300timmar det är ju mer än 12dagar?!

Någon här som inte behövt ladda sin k700i på sån lång tid?
Själv laddar jag den nästan varje dag iaf varannan! Och visst man snackar ju ganska mycket i den.. men ändå! Det kanske blir högst 10-20min om dagen!

Går det kanske fixxa till det kanske uppdatera nåt i telefon eller så?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sök och du finner att detta problemet är allmänt känt i den gamla mjukvaran, därför tycker jag att du ska uppgradera den.

Du uppgraderar den genom att lämna in den där du köpte den, men då tar det runt två veckor, annars kan du lämna in den på ett service center för telefoner, du kan ringa Sony Ericsson och fråga var den närmaste är. Detta är gratis vid uppvisning av kvitto.

Visa signatur

Maila mig

Permalänk

Jag laddar min K700 i snitt 1 gång i veckan och då lyssnar jag på mp3s ca 20 min/dag när jag cyklar fram och tillbaka till jobbet samt att man talar lite då och då i den fast inte så extremt mycket... Har senaste mjukvaran för övrigt..

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS X570 - XFX Radeon RX 6950 XT - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600MHz CL16 - ADATA Legend 800 1TB - Kingston A400 960GB - Noctua NH-U12S - Corsair RM750 v2 - Cooler Master MasterCase H500M

Permalänk
Medlem

nå 300 timmar kan du glömma, såvida du inte bor 1 meter från masten :D:D

sen äre ju så att om du ringer 1 timme, eller använder nallen i typ 1,5 timmar (den drar mer ström när du leker me den oxå), så förkortas ju standbytiden en åttondel, det vill säga 40 timmar eller något.

men allt hänger på hur mycket du "använder den", sen äre ju erkänt att tidiga versioner av mjukvaran hade problem me att de slukade ström

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberdyne
Jag laddar min K700 i snitt 1 gång i veckan och då lyssnar jag på mp3s ca 20 min/dag när jag cyklar fram och tillbaka till jobbet samt att man talar lite då och då i den fast inte så extremt mycket... Har senaste mjukvaran för övrigt..

Vilken är den senaste mjukvaran då för övrigt?

Visa signatur

My arms, your hearse