Permalänk
Medlem

ahh riktigt najs, nu kan du känna dig stolt

Visa signatur

forum.wallabou.se

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge, men fortfarande är hornen lite för mycket!
hade varit råare utan horn!

men smaken är som baken. "delad av många" hmm..?

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk

hur mycket mer har du tänkt göra? du hade ju flera dockor och grejer ju, är bara nyfiken på hur mycket ja missar, sticker till vietnam snart kl 04:45, försöker hålla mig vaken så ja kan sova på planet, ja kommer iof ha en del o ta igen sen när ja kommer hem

nej nu har ja inte mer tid o slösa, måste in o tanka lite pr0n, förmodligen dom sista blondinerna ja kommer se på 3 veckr

hejhej sålänge, GoTaLL ja förväntar mig fina saker när ja kommer hem

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem
Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB |
Asus Rog Strix 1080 TI OC 12GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Mitt ego förbjuder mig att säga att Gotall är bäst men han är förj**la bra

lessen Wolverine.. glömde nämna dig också..
Du ligger på delad förstaplats med GoTall:D och elitemodd är inte så dum han heller!

Permalänk
Medlem

GoTaLL grymt nice den är!

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

en fråga.. hur gör du?

Jag tycker GoTaLL borde få en ny titel. För mig känns han inte som någon "vanlig" medlem.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skottelin
is o cola crasy!!

öhm? får jag fråga vad du menar med det?

Du vet väl att att det är is i colan på tex bk lr mickey d ?

Visa signatur

Fractal Design Define S
ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Corsair (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LP
Ryzen 7 2700X 3.7 GHz 20MB (NZXT Kraken X73 360mm)
RTX 3090 24GB ROG STRIX GAMING OC

Permalänk
Permalänk
Medlem

Asså vad händer nu?? Projektet låg på sida fyra lr nåt.. har de stannat eller?? Man blir juh deppad

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

nej men väntar på listerna jag ska ha till bakdelen..

Permalänk

Håller med, GoTall, vi vill se minst 50 bilder, 25 mörkt, 25 ljust, olika vinklar, från ALLA håll, på "Dead" case.

Och nej, jag skojar inte.
Gör det, så accepterar vi alla trogna användare/fans att projektet härmed är färdigt/avslutat. Punkt slut.

Permalänk
Medlem

men de e inte avslutat .. men har haft en del annat och i och med att dom inte har de lister jag vill ha inne så får man snällt vänta

Permalänk

Aha! Okej.
Men det jag skrev gäller fortfarande

Permalänk
Medlem

jag tänkte på en sak , dom där som ja kallar dom "flygplansknapparna" där det är ett par st och sen är det en knapp brevid där det står pwr eller nått...
var får du tag på dom, ska precis modda mitt första chassi och skulle vilja ha sånna

Visa signatur

;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piki
jag tänkte på en sak , dom där som ja kallar dom "flygplansknapparna" där det är ett par st och sen är det en knapp brevid där det står pwr eller nått...
var får du tag på dom, ska precis modda mitt första chassi och skulle vilja ha sånna

FInns väl o köpa lite här o var, antar jag.
www.clasohlsson.se
www.elfa.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
men de e inte avslutat .. men har haft en del annat och i och med att dom inte har de lister jag vill ha inne så får man snällt vänta

Ska du ha det för att kunna bygga klart inuti kistan? Är ju så nyfiken..

Permalänk
Medlem

När kommer listerna då??

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggge
När kommer listerna då??

Det tror jag inte han vet riktigt med tanke på att det är ett varuhus som har dom..:rolleyes:

Permalänk
Medlem

ska komma i veckan .

Permalänk
Medlem

Det roligaste här är lätt Stefano och Rolf i bakgrunden på den första bilden

Permalänk

E de inte lite svagt neon upp till??

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dj_labbo
E de inte lite svagt neon upp till??

nej inte nu längre ;P

Permalänk
Medlem

min standradreplik: snyggt!

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

nån som har nån ide på vad man kan ta för detta chassi om man får för sig att sälja det?

Permalänk
Medlem

Säkert ett par 1000 säkert såna som ger över 5k för det skulle gärna ha det om man inte skulle va så fattig

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
nån som har nån ide på vad man kan ta för detta chassi om man får för sig att sälja det?

Vad har matrialet kostat?? Hur många timmar ligger de bakom det??

Visa signatur

Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

har tagit en de tid att göra speciellt gravering och plexit ..se konstruering av alumiium chassit..

Permalänk
Medlem

Lägg ut lådan på ebay så ska du se att några galningar med feta konton blir intresserade..