Permalänk
Avstängd

Steamproblem...

jaha ytterligare ett steam problem...

Jag trycker på steam ikonen, men det kmr inte upp någon meny, fast det står att steam.exe är igång @ ctrl +alt +delete/processes,

så jag får liksom aldrig upp steam..fast det står att det är igång..

Har prövat att installera om men det fungerar inte..

nån som vet hur man löser detta?

specs: amd 64 3200+ , 1024ram, xp, radeon 9800pro..

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det bara är problem med Steam! Jag kan starta det men när jag trycker på "Play games" så hänger sig Steam. Efter några försök så brukar det fungerar men så skall det inte vara idag tycker man...
Har du prövat söka på supporten på Steams hemsida efter ditt problem?

Permalänk
Medlem

steam suger pungsvett...backup hl2,hl2dm,cs:s,cs,hl igår och formaterat idag sen när jag skulle backup tillbaka de filer då den krävar två st CD

har ju fan backup i DVD format

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

Ni har för bra datorer...hahaha........:D:D
Kolla min profil...allt funkar bra med steam:D

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Re: Steamproblem...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av soffpotatisen
jaha ytterligare ett steam problem...

Jag trycker på steam ikonen, men det kmr inte upp någon meny, fast det står att steam.exe är igång @ ctrl +alt +delete/processes,

så jag får liksom aldrig upp steam..fast det står att det är igång..

Har prövat att installera om men det fungerar inte..

nån som vet hur man löser detta?

specs: amd 64 3200+ , 1024ram, xp, radeon 9800pro..

döda steamprocessen och pröva o starta igen?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Steamproblem...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
döda steamprocessen och pröva o starta igen?

tror du inte att jag har gjort det?

Permalänk
Medlem

lite offtopic, men det kommer väldigt många trådar om steam-problem.... e de bara mitt steam som fungerar?

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
lite offtopic, men det kommer väldigt många trådar om steam-problem.... e de bara mitt steam som fungerar?

Tror jag inte =P Mitt funkar fint fint iaf, inte haft några problem alls.

/André

Visa signatur

Videokameror: Canon HV30, Sony HC90
Mic: Röde SVM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
lite offtopic, men det kommer väldigt många trådar om steam-problem.... e de bara mitt steam som fungerar?

Nix mitt har fungerat problemfritt sen det släpptes. Jag har ominstallerat det massor av gånger när jag gjort en ren installation av datorn vid uppgraderingar osv... har fungerat utmärkt varje gång.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Steamproblem...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av soffpotatisen

tror du inte att jag har gjort det?

skriv det då s att jag fattar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fisksnor
lite offtopic, men det kommer väldigt många trådar om steam-problem.... e de bara mitt steam som fungerar?

mitt funkar helt bra.
hade dock det innan hl2.

dom kanske har gjort så att alla som köper hl2 och inte har steam får massa problem bara för att dom skulle haft steam från början?

Visa signatur

Back from the dead.