[Hjälp!] Fel på min bit torrent klient

Permalänk

[Hjälp!] Fel på min bit torrent klient

Har ett sjuhelsikes konstigt problem.

Har använt bit-torrent klienten Azureus ett tag allting har fungerat bra men så började windows tröga sig, allting började lagga.. och då menar jag verkligen hård lagga.. i ca 30 sekunder, sen ger Azureus ifrån sig ett fel meddelande : " Begäran kunde inte utföras pga ett fel i en I/O enhet, write fails, flush fails"

Testade med "Torrent storm", funkade fin-fint i typ 20 minuter sen hände samma sak.. allt hårdlaggar sedan får jag meddelande att jag har ett fel i en I/O enhet..

Någon som har en aning? I/O enhet?

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪

Permalänk
Glömsk

Tror inte det är programmet som spökar utan din hårddisk (dessvärre).

Ladda ner och kör det här programmet http://www.passmark.com/products/diskcheckup.htm och kolla så alla värden är "OK". Annars finns det en viss risk att hårddisken håller på att dö.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Tror inte det är programmet som spökar utan din hårddisk (dessvärre).

Ladda ner och kör det här programmet http://www.passmark.com/products/diskcheckup.htm och kolla så alla värden är "OK". Annars finns det en viss risk att hårddisken håller på att dö.

Du hade rätt..

Eller ja, det är mitt raid kort som måste krångla eftersom den vägrar spara filer via bit torrent på den hd som sitter ansluten till kortet..

Hårddisken borde det inte vara något fel på eftersom den är inte mer än några månader gammal..

"Diskcheckup" programmet hittade inte ens hårddisken som var ansluten.. konstigt men det är en annan historia

jaja, problemet löst..

Tack för hjälpen och god jul!

Visa signatur

In the land of the blinds, the one eyed man is king!
♪♪ Återinför Övriga Ämnen ♪♪