Vilken server spelar ni på i AO?

Permalänk
Medlem

Vilken server spelar ni på i AO?

Bara för att ta reda på var mest swecare finns.

Jag finns på Atlantean (Rubi-Ka 1) har diverse gubbar men spelar mest med Demnogonis

(Sök funktionen har varit spärrad för mig hela morgonen så finns det en sån här tråd får ni ursäkta mig.)

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem

Jag är lite noobish, lvl 10 på Rimor.
Fattar inte, har bara gjort missions hela tiden ifrån mission-booths.
Är det meningen att man ska hålla på med dessa missions hela tiden eller?, alla mission är ju lika dana tråkigt.

Permalänk
Medlem

Nja det finns ju lite olika missions men det finns ju även quests från NPCs och det finns static dungeons. Kan i stort sett bara Omni så om du spelar det så kan du ta dig till Subway utanför Rome Blue. Finns en likadan för Clan men jag kommer inte ihåg var den ligger. Är du Neutral kan du gå till vilken som

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Permalänk
Medlem

Atlantean (Rubi-Ka 1)

spelat 2 gånger, första gången valde jag gubbe sen tröttna jag.
Andra gången hoppade jag i land från en sten eller rymdskepp eller liknande, sedan var jag tvungen att dra. Har tänkt ge det en ny chans men då jag såg att gubben jag gjorde första gången inte fanns att välja igen strunta jag i det. Får la göra en ny igen någon dag. Satt o läste allt om alla yrken och raser typ

Permalänk
Medlem

Jag e också omni i blue rome, men vad finns det i subway att göra?

Permalänk
Medlem

Spelade på Atlantean.
Avbröt precis mitt konto innan dom kom ut med denna gratis sak

Renegader
Renegaders
Dom chars jag spelade mest med

Visa signatur

'Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.' -Nalle Puh.

Permalänk
Medlem

Rimor. level 18 Fixer just nu.
Namn? "Fixedsys"

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

vad är AO?
Edit: är de gratis?? :D:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mockasin
Jag e också omni i blue rome, men vad finns det i subway att göra?

Det är en static dungeon med en ganska fet boss längst ner. Lite bra grejjer för låglevel gubbar. Men dom gjorde den nog mest för att få ett alternativ till de tråkiga uppdragen du nämde.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramzeus
vad är AO?

Edit: är de gratis??

Ja och nej, i en kampanj dom kör nu får du spela i ett år gratis.

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CrAzy1
Det är en static dungeon med en ganska fet boss längst ner. Lite bra grejjer för låglevel gubbar. Men dom gjorde den nog mest för att få ett alternativ till de tråkiga uppdragen du nämde.

Ja och nej, i en kampanj dom kör nu får du spela i ett år gratis.

ville bara tillägga att du måste regga ett konto innan jan 15 för att ta del av erbjudandet.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Sapphire 9070xt pulse| Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Hedersmedlem

Rubika1, Atlantean. Spelar Lniya mest.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Rimor RK2 lvl 200 adv skriv gärna om ni behöver hjälp med att skaffa fram något. /Ottoa

Visa signatur

Kingcool