Permalänk
Medlem

Spelar man med deageln kommer man etta, så enkelt är det ;O

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av F4ke
Är inte Half-life från 18år? eller 16? Då borde de ju vara gräns på CSS .

Rekomendationer... dessutom är ju Half-Life inte ens samma spel som CSS om du nu inte menar HL2

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ashle
Jag rushar alltid med hagelbössa!

Samma här
Pumphaglet är det roligaste vapnet i spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av da henkz
Har börjat lira CSS en hel del nu, förrut spelade jag några games på helgerna nästan bara pga skola och att jag inte hade lust (förutom när man väl startat spelet ). Själv väntar jag på att en del saker skall fixas och så kommer därmed ligorna att öppnas, så kanske man eventuellt går med i nån bra klan och hobbylirar lite. Public är rätt tråkigt, som vanligt leker jag rambo och det lönar sig ju. Har en del favoritservrar jag alltid spelar på (SE-BRAK, Gamehosting, csworld för att nämna några) där pingen oftast är hyffsat bra, men grejen är att man tokäger servrarna _varje_ gång. Finns knappt något motstånd alls. Slutar alltid på stats som 63-2 och liknande xO.
Pistolrundorna är dock roligast, då tar man USPen och smeker ner hela motståndarlaget
Också trevligt att SIG SG552 har fått sig ett lyft, i början trodde jag att AKn var som i den väldiga början av CS:S betatiden (dvs seriöst dålig) och SIG SG552 var då enskottshs vapnet nummer 1 för T, men jag upptäckte att AKn visst har blivit det igen Kom just på att jag aldrig kör SIG längre sen jag kom på det, heh. AUGen verkar dock inte vara lika kewl längre som den var i 1.6 (SG552 och AUG verkar ha bytt plats på så vis så att säga.). Men Deagle är ju ändå favoritvapnet. Känns skönt att skotten sitter och inte är random som de ibland var på 1.6 tiden. Nu tar man ju ut hela laget stup i ett med den xO><

Vad kallar du dig för när du spelat? Brukar också spela lite på SE-Brak

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk
Avstängd

det jag hatar mest med cs:s är den ostabila fps:n, 40-150 är inte spelbart för mig. hellre 60 eller 80 hela tiden än att det hoppar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iori yagami
det jag hatar mest med cs:s är den ostabila fps:n, 40-150 är inte spelbart för mig. hellre 60 eller 80 hela tiden än att det hoppar.

fps_max 60

Om du har lust.

Det beror ju inte på spelet, utan på datorn.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Avstängd

då hoppar det mellan 40 och 60.

och jag tror inte det är datorn, när jag har 3 st framför mig och vi springer och skjuter så kan jag ha 90, men om jag tittar in i en vägg kan jag ha 50.

dåligt kodat helt enkelt.

Permalänk
Medlem

fps_max 40

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Skulle vara roligt att lira på en server dit alla Swecare hittar, en som är uppe hela tiden också:)

Håller med!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramzeus
Håller med!

Då tipsar jag om SE-BRAK : 193.138.109.50:27015

Alltid funkat fint för mig. Stabil ping osv.

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BAM
Rekomendationer... dessutom är ju Half-Life inte ens samma spel som CSS om du nu inte menar HL2

Ah... menade HL2 glömde skriva till 2'an

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Rushar rätt friskt jag med (vare sig jag är CT el T). Komma på oväntade ställen och ta dem i ryggen.

Verkligen avskyr autosniper vapnet. Finns alltid nåt fragkåt fegt slan som spawncampar med autosnipern. Är det som irriterar mest det och campande som oftast går hand i hand med nåt snipervapen.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

CS:S är riktigt trevligt tycker jag Mycket roligare än 1.6 är det iallafall. Skulle vara trevligt om C-D kom till CS:S så skulle man slippa fuskare och folk som fuskanklagar andra. Är det jag som inbillar mig eller har autosniperna blivit kraftigare?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
CS:S är riktigt trevligt tycker jag Mycket roligare än 1.6 är det iallafall. Skulle vara trevligt om C-D kom till CS:S så skulle man slippa fuskare och folk som fuskanklagar andra. Är det jag som inbillar mig eller har autosniperna blivit kraftigare?

Tycker det jag också. Många dåliga vapen har blivit bättre i Source.

Spelade förresten på SE-BRAK precis, såg Keen där.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Kom in och styrde upp

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Tycker det jag också. Många dåliga vapen har blivit bättre i Source.

Spelade förresten på SE-BRAK precis, såg Keen där.

Deaglen träffar direkt nuförtiden

Btw håll utkik efter zaphiren på SE-BRAK

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunir
Vad kallar du dig för när du spelat? Brukar också spela lite på SE-Brak

Har härjat med lite olika nicks (alfa, zo1o, gudeN, hakk\x\star) när jag spelat, men kör hakkstar™ nu :>

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Här har ni ett par bra servers:

#u-a Public 1
83.226.133.137:27016

#u-a Public 2
83.226.143.139:27015

[SWE] @LegioFelix -LF- 10mbit
213.112.44.184:27015

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade alldrig upp ögonen riktigt för vanliga CS 1.6, men CS Source har jag fastnat för. Mest troligen för läcker grafik och fysik, rolit med nån avrättning på nära håll när båda står still och de faller ihop som en säck potatis. En annan sak som "1.6-Fjortisar" klagat på är vapnen, jag tycker att de ser bättre ut nu en förr, vissa tycker de är för feta osv. Jag tycker de är perfekt, men ping är ett problem för mig. Har ett sjukt ostabilt nät, men jag får fiber nån gång nästa år så det ska reda opp sig.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk

Alla som känner sig sugna på att gå med i en nystartad CS:S-klan kan PM:a mig. Jag tillsammans med en norsk kille har startat en ny nu så här i juletid:) Än så länge är vi bara ett par tre stycken som är med men det är något du kan ändra på:).

Det är inget überallvarligt. Vi söker bara medlemmar nu som kan vara med och lira lite då och då. Sen när vi fått ihop ett lag som fungerar och har kul att lira tillsammans kommer vi nog börja lira lite klan-matcher. Så, om du känner att det är lite tröttsamt att spela på massa publicservrar och vill ha likasinnade att spela CS:S med, PM:a. 1337-sklillz är inget som krävs då det är något som kan tränas upp i laget. Övriga i klanen är inte heller vi vidare "leet" så att säga...

Vore skoj att ha med lite Swecare:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Alla som känner sig sugna på att gå med i en nystartad CS:S-klan kan PM:a mig. Jag tillsammans med en norsk kille har startat en ny nu så här i juletid:) Än så länge är vi bara ett par tre stycken som är med men det är något du kan ändra på:).

Det är inget überallvarligt. Vi söker bara medlemmar nu som kan vara med och lira lite då och då. Sen när vi fått ihop ett lag som fungerar och har kul att lira tillsammans kommer vi nog börja lira lite klan-matcher. Så, om du känner att det är lite tröttsamt att spela på massa publicservrar och vill ha likasinnade att spela CS:S med, PM:a. 1337-sklillz är inget som krävs då det är något som kan tränas upp i laget. Övriga i klanen är inte heller vi vidare "leet" så att säga...

Vore skoj att ha med lite Swecare:)

Din inbox är full

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
Din inbox är full

Fixat:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

är cs:s betan till cs2?

måste man köpa hl2, för att spela cs:s?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastjolle

CS:S är inte någon beta av CS2 utan en uppsnyggad version av Counter-Strike. Jag tror att du enbart kan köpa CS:S via Steam men jag är inte säker. Annars så får du med CS:S när du köper HL2 i butik.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plastjolle

Cs:s är cs med HL2's motor, precis som gamla cs använde HL's motor. Vill man så kan man kalla det cs2 eftersom det är en ungefärlig uppföljare. Däremot om de fortsätter jobba på hl1-versionen kanske de kommer upp till version 2.0 också, så det är bättre att säga CS:S.

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem

CS:S Är riktigt kul...

Tycker dem har lyckats skit bra med det förutom att gubbarna rör sig lite töntigt och fattar inte varför dem ska ha puckelrygg.
Sen att det borde varit olika skins, att inte hela laget ser likadant ut, det är trist.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keen
Rushar rätt friskt jag med (vare sig jag är CT el T). Komma på oväntade ställen och ta dem i ryggen.

Verkligen avskyr autosniper vapnet. Finns alltid nåt fragkåt fegt slan som spawncampar med autosnipern. Är det som irriterar mest det och campande som oftast går hand i hand med nåt snipervapen.

Dum fråga kanske men vad är autosniper? Kom på något ännu bättre än att skjuta folk i ryggen. Det bästa är att ta en sniper på öppen mark face to face bara på grund av att man är rörlig och skickligare. Det händer dock inte så ofta.

SE-BRAK ikväll då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Dum fråga kanske men vad är autosniper? Kom på något ännu bättre än att skjuta folk i ryggen. Det bästa är att ta en sniper på öppen mark face to face bara på grund av att man är rörlig och skickligare. Det händer dock inte så ofta.

SE-BRAK ikväll då?

Släng upp serverinfo/id till brak så kanske jag kikar in också och tokäger er

Autosniper är vapen 4 / 6 med T och 4 / 5 med CT, punktskott med kikarsikte.

Spelade igår på riksteles server och slutade office med 56 - 8 som CT

Permalänk

Jaha men vapnen med kikarsikte och automateld gillar jag. Använder dem inte så mycket men gillar dem ändå. 4/4 är ju Bulpop o vad nu den andra heter. Nica vapen.

Klipp klipp

"Då tipsar jag om SE-BRAK : 193.138.109.50:27015"

Förbered dig på att äga=)

Permalänk

Hehe. Skrev i fel tråd först. Synd man inte kan radera det man redan skrivit.

Om jag är ct så brukar jag ha 4-1 eller 4-4 och om jag är t så brukar jag nästan alltid köra med ak:n eller om jag har lite pengar kör jag med 4-1:an. Heter "Rang" på Cs:s förresten, har kanske spelat mot\med någon av er swecare . Började köra source nu och gillar det megamycket. Jag har kört de gamla versionerna innan men tyckte inte det var så jätte kul. Spelar inte mycket på vardagarna men på helgerna brukar jag lira en stund eller två. Hatar teamkillers, teamflashers och teamwounders (eller vad det heter), hehe. Och Fuskare såklart. Kan man se hur många frags & deaths man fått ihop under sitt spelande?

Visa signatur

Jesters Spirit