Permalänk
Medlem

Steam Account

Jag har ett steam account som har blivit disableat för att jag testa installera hl2! (nerladdat!)

Och jag undrar om jag kan få tillbaka accountet eller om jag kan på någe vis använda om cd-keyn??

Visa signatur

[ASUS P5P800 Moderkort (Socket 775 , Intel 865PE+ Chipset , Dual Channei DDR400,S-ATA)]
[3,0Ghz] [2x512 MB DDR/400 PC-3200 Kingston] [200+40GB Hd] [ATI Radeon 9600Pro m.256 MB DDR] [Creative SoundBlaster Audigy 4] [16x DVD + - R / + - RW] [Logitech MX510] [Steelpad S&S] [Logitech Quickcam Pro 4000] [Logitech Z-5500] [Koss SB-45] [Nokia 446 Pro]

Permalänk
Medlem

Du får inte snacka warez här du btw, jag råka ut för samma sak

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Inaktiv

Nope inge warez snack här. tyvärr tror jag du kan glömma o få tillbaka ditt account. Och alla cd-keys du reggat på det är förlorade

Permalänk
Medlem

Re: Steam Account

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qsin
Jag har ett steam account som har blivit disableat för att jag testa installera hl2! (nerladdat!)

Och jag undrar om jag kan få tillbaka accountet eller om jag kan på någe vis använda om cd-keyn??

*pekar* ha ha

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Köp onlinespel nästa gång. I framtiden kommer det säkert inte gå att wareza något spel alls.

Permalänk
Medlem

*Fniss* Rapporterat så det stänker om det.

Permalänk
Medlem

haha så rätt åt dig.

Permalänk

hatar dumma folk som dig, din snåle ***. du får betala som alla andra. tycker det där var riktigt bra gjort av valve att de gav ut en fake cdkey som de använda för att håva in alla pirater

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

HL2 är värt dom 320 kr eller vad det kostade, Sen är du nog inte så smart om du laddar ner hl2 och instalerar det på din användare där du redan har cd-keys

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd Låst*

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X