Vilket märke hade du valt om du köpt ett 6800GT?

Permalänk
Medlem

Kommer korten aldrig in på db eller???

Visa signatur

Doubleint.com - Webben har aldrig varit enklare.

Timesharing.se - En liten tjänst som löser ett stort problem.

Permalänk
Medlem

jag tror mycket på ASUS och GAINWARD

Visa signatur

MSI K8T-Neo Platinum, Amd64 3400+, Kingston hyperX 512mb, Gigabyte 6800NU---> Zalman Vf700CU, Aspire 520W, Samsung spinpoint 160gb, Samsung DVD combo, Zalman 7700 cu, LIAN-LI pc7, Logitech Z-5500, CRT: LG 702B.

Permalänk

Jag är helt nöjd med mitt MSI 6800 GT, fick med flera spel och kortet hörs inte alls då fläkten är väldigt tyst.

Permalänk
Medlem

Köpte ett Leadtek, kör det i Ultra-hastighet.

Valde det pga den tysta kylningen, plus att jag hade testat ett innan.

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Alienware AW3423DWF OLED 3440x1440 165Hz.

Permalänk
Medlem

Jag fick först Gainward kort me referenskylning o det kortet fungerade inte speciellt stabilt klockat/oklockat så jag skulle akta mig för det.

Har nu ett Leadtek kort som fungerar perfekt, kylningen e mycket bra också

Kan ju tillägga att Gainwards röda kort me 2 fläktar låter som ett flygplan som varvar upp o ner me motorerna Typ ilande ljud i fläktarna. Min polare har ett sådant o jag hör det igenom telefonen tom.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamb
Kan ju tillägga att Gainwards röda kort me 2 fläktar låter som ett flygplan som varvar upp o ner me motorerna Typ ilande ljud i fläktarna. Min polare har ett sådant o jag hör det igenom telefonen tom.

Helt rätt. Gillar inte heller Gainward. Låter som f-n och kostar skjortan. Sålde mitt Gainward 6800GT och köpte ett Asus ATI X800 XT i stället. Kostar lite mer men det var det definitivt värt. Har även en burk med Inno3d 6800GT som funkar bra men är inte lika tyst som burken med Asus kortet.

Visa signatur

Jag gillar inte fakta, de stör min argumentation.