Raddie Och Watteees Gangsta Style Server? BILDER!

Permalänk
Medlem

Det var inte mycket bilder i den här tråden du? :S
Idéen låter dock onekligen intressant.

Permalänk
Medlem

Blizzard: Där var tio bilder för bara några minuter sen. Uploader är kanske nere juhst nu :S

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det verkar vara mycket strul med många bilder, det kanske är något kajko på vårat kära internet.

Visa signatur

//John

Permalänk

Fungerar inte för mig heller.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Hmm kanske en rosa bas och fluffdetaljer?

Visa signatur

Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

ladda upp dom på http://www.domaindlx.com/ istället

Permalänk
Medlem

minst 400 000st är utan el i sverige, sattsa på nåt UTLÄNSKT ställe om ni ska ladda upp bilder..

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Håller på att hosta om bilderna nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
Fluffet är inte proffsigt. Det är PORRIGT. precis så som vi vill ha det tänkt dig själv, att det står en mysig, söt och porrig server i hörnat av ditt rum.. som du kan gosa med ibland

Ja, vem vill inte ha en server som inbjuder till umgänge? Fast bilderna verkar inte funka så bra.

Men. I r teh 0ld :/

Permalänk
Medlem

Någon som vet en annan bra sida att hosta bilder på ? provade den som benghan sade, men den e jävligt seg

weeej har fått upp 4a bilder på den server nu, det tog mig ca 20 min

Så nu är bilderna uppe igen

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hoppas det blir bra tillslut watteee

lycka till:p

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

en lite update

Har fotat graffekortet nu (sitter i min server)

Har letet som ett djur efter slangen, men jag hittar inte den. Får leta mer imorgon. Jag och raddie ska skissa lite imorgon med, och se hur vi vill ha datorn. Diskuterades lite om vi skulle lägga på en lack, och typ göra detaljer eller ett mönster med pälsen istället. Men det är sånt som vi får se sedan.

Ska leta upp delarna och löda klar lcddisplayen ikväll, och testa den

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

BIlderna fungerar inte =( inte det du la in nyss heller.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

märkte det dom funkar för mig, men inte för er ! mohaahahha! nä men jag försöker lösa detta just nu

DOH! ingen mera bandbredd så kan det gå.... ingen som har en annan sida, som man kan ladda upp bilder på ?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Kanon

Inte jag iaf, tyvär

Så ja nu fungerar det

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

vackert! (pälsen går att disskutera). fortsätt så här!

Permalänk
Medlem

denna svart vita pälsen funkar inte, skulle vatt mer pimp aktig

Visa signatur

A64 Venice 3000+@2655Mhz || Asus A8N-E || A-Data PC3200 2x512 || Geforce 6600GT || WD Raptor 74Gb
3DMark 01: 22xxxp. 3DMark 03: 86xxp. 3DMark 05: 4xxxp. SuperPI: 34sec
www.thorsteinar.se

Permalänk

Schysst bygge

Tyg är roligt att jobba med!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nya tv-serien pimp my machine

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

aaa tyg är kul skulle haft tag på rosa tyg, men det hade dom inte Men vi har lite ideer på designen just nu så vi får prova oss fram lite. Raddie hade ett fint förslag. Lackera burken i en fet rosa färg, och sedan göra detaljer med tyget kan bli najs

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför har ni Zalmans passiva nordbryggekylning på sydbryggan? Blir den så varm?

Permalänk
Medlem

det är inte zalman Det är en alukylare från en p4a

Du kanske syftade på min server, där grafikortet satt ? Jag hade den på sydbryggan, för att jag ocade mycket med den datorn när jag körde med prometeia.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En av de löjligaste jag har sett, fluff gillar vi inte alls.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apskaft
Varför har ni Zalmans passiva nordbryggekylning på sydbryggan? Blir den så varm?

Man kanske vill ha det ??

Btw Finns det nått bättre ställe än silentwisper att ladda upp bilder på(med mera utrymme)och inte den någon skrev lite längre upp i tråden..?

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Medlem

boss: jag fick denna av en kompis.. http://www.fastuploads.info/ Jävligt bra

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag förstår inte vad e problemet jag har sett bilderna hela tiden förutom när upload sidan var nere? kör firefox

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

jo men server vart nere några gånger så vi var tvungna att fixa en ny

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
dark_luna: det är lite sådanna saker som jag med funderar på.. men det är lätt att vända på fläken, då man kan ta av "locket" på radiatorkåpan..

ni får helt enkelt testa!

för igentligen gör det ju inget om fläkten blåser ut
på framsidan iom att radiatorn har en egen avskärmad
låda, påberkar ju inte luftflödet i övriga burken...
annars hade det varit lite knasigt att ha en fläkt som
motarbetar de andra fläktarna (nätagg m.m)

Permalänk
Medlem

Jag har ändå haft det grafikkortet i min dator. försökte stjäla det med watteee var ettrig som en katt

Lite avis blev ni nu va?

Visa signatur

System: Xp2600+, 1024mb PC3200, nVIDIA GeForce 6600GT, 60Gb - 120Gb
Bärbara System: Dell Latitude D505, 1,5Ghz, 512Mb RAM, 30gb, Intel WLAN (inbyggt).
Server: http://swippo.snail.nu/phpsysinfo / http://swippo.snail.nu