Permalänk
Avstängd

Tror du att alla key fungerar då.

Permalänk

Ok nyckeln går till gammarayburst eftersom jag sa att han kunde få den, nu får han bannemig se till att gilla spelet

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Stort tack för det! Och jo, jag kommer nog gilla det

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Tror nog jag gör en Officiel Guild Wars tråd nästa beta, det känns som det är på tiden...

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

Bra idé! Det känns inte som om det har snackats tillräckligt mycket alls om Guild Wars här på forumtet, så visst är det på tiden.

Ser förresten ordentligt framemot att få prova liret nästa beta, det är också första gången jag lirar ett MMORPG så man har mycket att lära. Ska se till att plugga som en tok innan så jag kan ägna hela helgen åt att sitta och lira

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

hehe jo, Guild Wars är också det första mmorpg som jag testat. det ska tydligen bli mycket mer roligt i nästa beta har jag sett från en intervju på deras hemsida.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk

låter bra, postaldude

Permalänk
Medlem

tänker oxå börja spela skall beställa us betan.

Så räkna med mig.

Det kommer äga WOW:P

Permalänk
Medlem

Ingen som har en key över så man kan få testa, hann bara testa någon dag förra gången jag kom med i en beta, det känns som jag ska köpa det men vill vara säker.

Permalänk
Medlem

Killar, är det verkligen så att man inte kan använda hemmagjorda emblem?
Hur skoj är det när det finns sjuttioelva guilder med samma symbol

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Vändstekt råtta låter bra

Permalänk
Inaktiv

Bra ide, jag ska nog köpa spelet och vill då vara med i en Guild. gärna en swec guild. och jag vill att den ska vara ond. Jätteond.

Nordic Demons
Nocturnal Swedes
Restless Dead
Worshipers of darkness
Demons of the burning flame
The Burning Legion(för att sno från wc3)

Något jätteont