Permalänk
Medlem

Isass.exe

kommer upp en ruta där det står c:\windows\system32\Isass.exe windows kommer att starta om har nyss formaterat o satt in patcharna men ändå komm denna ruta upp efter en stund nån som vet vad det e kommer så fort ja går ut på nätet Litet tillägg
Systemprocessen C:\Windows\system32\isass.exe avslutades oväntat med följande statuskod:-1093941819. Systemet kommer att startas om. så står det exakt vad göra

Permalänk
Medlem

Antingen msblaster, men det ska vara utrotat. Eller så är de det nya viruset som utnyttjar samma hål eller liknande.

Permalänk

Samma här på Morsans dator, Efter ren instalation o bara lagt in Telias ADSL driver CD så internett ska funka så kommer den rutan upp..

Permalänk
Medlem

Innan man ens tänker koppla upp sig så ska man sätta igång en brandvägg. Har ni missat det, så är det bara att börja om...eller nästan...kan ju börja med att gå till START och KÖR och skriva "SHUTDOWN -a" och trycka OK när rutan dyker upp och sen söka efter virus med till exempel panda eller housecall.

Visa signatur

/simm
Ex SP2-telefonist

Permalänk
Medlem

Jag har hört att det ska finnas ett ont och ett gott Isass.exe. Så om den inte ger dig några problem borde det vara den goda Isass.exe. Själv har jag den också

Permalänk

Problemett e löst..
Hittade virus Även fasten jag inte vart ut på nätett än.??? "Formatering + Ren installation" enda jag gjort efter Instalation av XP va att börja med Telias Internett CD för ADSL. Han inte ens komma ut på nätett höll på med att fylla i uppgifter i instalationenn ?? ändå fick man virus hitta 2virus
Gjorde samma sak i gen. Formatering o Ren instalation så va det borta. Tog bort virusett först sen formatera. Värka ligga kvar fasten jag formatera annars..

Permalänk
Medlem

Det finns inte ett ont och ett gott!
Det finns ett program som heter LSASS och tillhör windows och så finns det ett programm som heter ISASS och som är ett virus!

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem

Okej, läst fel