Permalänk
Medlem

ni får 7600kr:P

okej... om ni nu får 7600kr av mig:P... vad skulle ni då köpa för BÄRBAR dator?

ni får välja fritt:)

Visa signatur

P4 2.8 @ 3.4, Corsair 1024 PC4000 2x512, P4P800, 2st SATA 160GB, Leadtek 6800LE @ 12/1,6 => 400/900 3dmark03: 11k+

Permalänk
Medlem

Skulle lägga pengarna på hög och vänta tills jag hade lite mer och sedan köpa en bärbar för runt 12-13k

Visa signatur

5D MkII

Permalänk
Medlem

Skulle spara pengarna tills dom förökat sig till 12-13k

Om dom mot förmodan inte skulle föröka sig skulle jag köpa en grym TFT istället. På så sätt blir den stationära datorn något lättare att släpa med sig...

Ska man köpa bärbar tror jag man åtminstone ska använda ett femsiffrigt belopp. Eller det högsta fyrsiffriga...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

instämmer med ovanstående :).

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Avstängd

annars någon sleden celeron... beronede på vilken skärm du vill ha

Visa signatur

citera

Permalänk
Medlem

En begagnad iBook

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Ingen mac please

Visa signatur

AMD Opteron 146, DFI nF4 SLI-D (BIOS 704-2BTA), Crucial BallistiX PC4000 2x1GB, Gainward 7800GT, Pioneer DVD-RW, NEC Multisync FE950/InFocus 4805.

Permalänk
Medlem

shh, vi är i underläge, dom kommer lyncha oss...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
En begagnad iBook

Visa signatur

Powerbook 15", 80gig och bakgrundsbelyst tangentbord *porr*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kevlar
En begagnad iBook

Ska du sälja din kanske?

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman
Ska du sälja din kanske?

Aldrig

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

spare tills man kan köpa en mac till eller köpa tillbehör till min nuvarande dator

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/search?q=ibook&caller=mo_s&l=0&city=0&c...

Finns en del på Blocket, detta är bara i Malmö...

Visa signatur

Moderator på Sveriges största sida om saltvattensakvarier.

Permalänk
Medlem

Det beror sig ju helt på vad man ska använda datorn till, så en god idé är att säga vad man ska använda datorn till i huvudsak.

Ska man ha den till att spela massa nya spel räcker ju inte den budgeten nån vart.
Men om man bara ska surfa/maila/ordbehandla så finns det säkert nån maskin med en celeron mobile i för de pengarna.

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN